Bölüm 52

557 4 2
                                    

Bazı arkadaşlarım birlikte takılmak için davet etmişti ama kendimi iyi hissetmediğim için evde kalmak istediğimi söyledim. Aliye'nin Ezgi'yle randevusu sırasında bütün gece beni fotoğraf ve video bombardımanına tutması ve bu olurken dışarıda olmayı ve dikkatimin dağılmasını istemediğim içindi bu isteğim.

Ezgi arabasıyla gelip teyzemi almıştı. Aliye ve ben olup bitenlere karşı ailesel ilgisizlik numarası yapıyorduk. Ama çok geçmeden ikisinin dışarıdayken fotoğraflarını almaya başladım. Akşam ilerledikçe fotoğraflar daha samimi hale geldi.

Görünüşe göre bir kulübe gitmişlerdi çünkü Aliye bana ikisinin gürültülü bir dans pistinde kıvranıp birbirlerini ezerken çekilmiş fotoğraflarını ve videolarını göndermişti. Bir videoda bu, dans etmekten çok derin ve kapsamlı bir dil öpücüğüne dönüştü.

Birkaç dakika sonra, Ezgi'nin arabasının karanlığında, birbirlerini hararetle okşarken bol bol öpüşme ve inlemelerin olduğu bir video geldi. Ezgi'nin Aliye'nin tişörtünü aşağı çekip meme ucunu ağzına almasını izledim. Teyzem ürperdi ve Ezgi'nin kafasını tuttu ama o video çekerken gözleri ihtiyaçtan camlaşmış bir halde doğrudan bana baktı. Kamam tahmin edilebilir bir şekilde sertleşti ve resimler ve videolar akmaya devam ederken onu külotumdan çıkardım.

Üst katta kapının kapandığını, ayak seslerini, annemle babamın birbirleriyle konuştuğunu duydum. Babamın sesi merdivenlerden geliyordu.

"Geri döndük" diye duyurdu. "Teyzenden haber aldın mı?"

"Ondan bir kısa mesaj aldım, kontrol ediyordum," dedim gerçeği söyleyerek. Yalnızca bir gerçek kısa mesaj almıştım, geri kalanı fotoğraf ve videolardan oluşuyordu. "Yani sanırım iyi."

"Evet, aynı mesajı aldık," diye yanıtladı babam. "Eh, iyi ki eğleniyor. Çin yemeği getirdik, biraz ister misin?"

"Sonra alırım" diye cevap verdim. "Şu anda Ogma Infinium görevinde." Bu da doğruydu, video sadece duraklatılmıştı.

Babam bir süre duraksadı ve sonra tekrar konuştu. "Annen banyonun kendi kokulu yağları gibi koktuğunu söylüyor. Aliye banyo için biraz ödünç mü aldı?"

"Sanırım bir şeylere ihtiyacı vardı, ona nerede bulacağını söyledim" diye yanıtladım. "Muhtemelen randevusu için güzel kokmak istemiştir. Sanırım mumlar da kullanılmış. Onu gördüğümde sormamı ister misin?"

"Hayır, önemli bir şey değil" dedi babam. "Annen sadece koku alma halüsinasyonu görmediğinden emin olmak istedi. İyi geceler Ali."

"İyi geceler baba."

Annemle babamın korkusundan kurtulunca, babamla yaptığım kısa konuşma sırasında üç fotoğraf ve iki video daha gelen cep telefonuma döndüm. Aliye ve Ezgi'yi bir kapının eşiğinde öpüşürken gördüm, bunun Ezgi'nin evi olduğunu tahmin edebiliyordum. Öpüştükleri ve sendeleyerek bir apartman dairesine doğru yürüdükleri sırada soyundukları videolar, ikisi de çıplak olana kadar birbirini takip etti.

Ezgi'nin Aliye'nin böyle sürekli çekim yapmasına ne kadar sıcak baktığını merak ettim ama sonra teyzemin muhtemelen ona hayatının mümkün olduğu kadar çoğunu filme aldığını söylediğini düşündüm. Ezgi ayrıca beni muhtemelen bu tip şeyleri umursamayan bir tip olarak etiketledi ve paylaşıp paylaşmadığını sorduğunda Aliye, onları Füreya'ya gönderdiğini, hiçbir zararı olmadığını rahatlıkla söyleyebilirdi.

Sonraki yarım saatlik resim ve videolar, Ezgi'nin yatağında yattıkları, birbirine dolanmış birbirlerinin bedenlerini öptükleri, birbirlerinin göğüslerini emdikleri, birbirlerinin vadilerini yalayıp parmakladıkları, her ikisinin de birkaç kez geldikleri, kaygan bir aktivite karmaşasından ibaretti.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin