Yukarıdan gelen annemin ve Aliye'nin kahkaha sesleriyle uyandım. Mutfak adasında oturuyor ve artık kokusunu alabildiğim kahvelerini içip konuşuyorlardı.
Annem, "Onu uyandırdığına inanamıyorum" diye güldü. "Zavallı oğlum, huzur içinde uyuyor, teyzenin gürültülü alışkanlığını fark etmiyorsun ve sen canın sıkılıyor ve video oyunlarıyla seni eğlendirmesi için onu taciz etmek için aşağıya mı iniyorsun?"
"Video oyunu turlarını daha önce kaybetti ve cezayı ben seçmeliydim. Daha da kötüsü olabilirdi, Mürsel benim Ali'ye bir elbise giydireceğime ve fotoğraf çektireceğime, sanki kendisi giydirilecek bir oyuncak bebekmiş gibi ikna olmuştu. Ali'yi uyandırıp ben sıkılana ve yorulana kadar video oyunları oynattım. En azından oyunları seviyor."
"En azından bu doğru," diye onayladı annem. "Beynini feromonlarınla doldurmamak için onu rahatsız etmeden önce en azından duş aldın mı ya da havluyla mı kuruladın?"
"O kadar kötü müydü?" diye Aliye güldü.
Annemin başını salladığını düşündüm. "Seni kontrol etmek için aşağı indiğimde merdivenlerden azgın kokunu aldım."
"Annem bundan bahsederdi, saçmalıyor sanıyordum ama sanırım doğru." Aliye düşündü. "Ama hayır, yapmadım, sadece giyindim ve onu rahatsız etmek için aşağı indim. Oldukça sersemlemiş durumdaydı ve bir süreliğine kendini kaybetmişti, kusura bakmayın. Kucağına çıplak oturuyor olsaydım fark edeceğini sanmıyorum. "
Annem biraz kuru bir sesle, "En azından onun sana ilgi göstermesini sağlamak için bu kadar ileri gitmene gerek yok," dedi. "Uyurken bir şey giyiyor mu?"
Aliye, "Neyse ki, onu rahatsız etmek için bu kadar pervasızca aşağı indiğimde belinin üzerinde bir örtü vardı," diye yanıtladı. "Uyanıncaya kadar yanağını dürttüm ve video oyunu oynamak istediğimi söyleyip sızlandım. Uyku hakkında mırıldandı ama ona en iyisini kaybettiğini hatırlattım. Sonra o nazikçe üzerini giyininceye kadar banyosunda saklandım ve Uykum gelene kadar video oyunları oynadık."
Annem gülerek "Sen tam bir veletsin" dedi. "Bu çok saçma bir hareket, onun teyzesi ve ondan büyük olduğuna emin misin?"
Aliye, "Bana ilgi gösterilmesi yine de güzel" dedi. "Ve kendi başıma uçmaya hazır olana kadar onun sosyal sorumluluğu bende olduğu için ondan en iyi şekilde yararlanıyorum."
Annem neşeyle, "Bu aile çok tuhaf" dedi. "Eh, sanırım onu kaldırmalıyız."
"Yaparım." dedi Aliye taburesini ayağa kaldırırken.
"Böyle mi giyindin?"
"Hey, beni çıplak gördü, bu onu şok ederek hemen uyanmasına neden olacak. Seni bilmem ama ben günümüze devam edebilmek için onu beklemekten yoruldum."
"Eh, geciktiği doğru," dedi annem. "Tamam, oğlumu bana getir, kız kardeşim."
"Nasıl istersen, Malikanenin Yüce Leydisi!"
Aliye merdiven boşluğunun ışığını yakıp aşağıya inerken ben de uyuyormuş gibi yapmaya devam ettim. Ana ışığı açtı ve bir şeyler yaparken sessiz kaldı.
"Alllllllllllll..." sesi lirik bir şekilde çınladı.
Gözlerimi açtığımda teyzemin çok şeffaf pembe külotu ve muhteşem göğüslerinin üzerine çekip bana gösterdiği dantelli pembe sutyeniyle, yüzünde vahşi bir sırıtışla orada durduğunu gördüm.
"Tanrım!" diye bağırdım, kendimi yataktan geriye doğru attım ve bazı gereksiz mobilyalara çarparak korkunç bir gürültü çıkardım. Üst katta annemin benim algıladığım şok ve rahatsızlık karşısında kahkahalarla bağırdığını duyabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)
General Fiction"Ali? Bu teyzen Aliye. Onun adını taşıyorsun, biliyorsun..." Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana bakan kadın şaşırtıcı derecede güzeldi. Saçları kumral, uzun ve dalgalıydı. Gözleri, erkeklerin şiir yazdığı o gerçek dışı safir rengindeydi. Bedenini saran...