Bölüm 46

659 7 3
                                    

Yatağın yanına oturdum, o da memnuniyetle göğsümü okşadı. "O kazayı geçirmek bana sevdiğim insanlarla geçirdiğim zamanın ne kadar değerli olduğunu hatırlattı" dedi sessizce. "Ailem. Sen, Yaren, hatta Mürsel."

Eğlenmiş görünüyordum. "Babamı bile mi? Ondan hoşlanmana şaşırdım!"

"Ah, hayır, öyle bir şey yok," diye düzeltti gülümseyerek. "Baban hayatımdaki her şeyden çok daha büyük, sadece bedeni değil, aynı zamanda kişiliği, mizah anlayışı, tutkuları... O neredeyse masal kahramanı, anlıyor musun?"

Uzanıp göğsünü okşayarak, "Pekala, sakın onunla yatmak fikrine kapılma," diye takıldım. "Kıskanabilirim."

"Hayır, hayır," dedi Aliye, başını sallayarak. "Hayır, hayır, hayır. Yaren onun sahibi. Onun bir şeytan olduğuna ve çok çekici olduğuna hiç şüphem yok, ama hayır, teşekkür ederim. Onun kayınbiraderim olmasından son derece mutluyum ve bu kadar." Onu başka türlü göremiyorum. Onu gördüğümde büyülenmedim, tam anlamıyla etkilendim. Öte yandan sen..."

Gerçek olamayacak kadar kısa ve öz bir yanıttı. Babamı çok severdi, hatta onu bir aile üyesi olarak bile sevebilirdi ama asla ona aşık olmazdı ya da ona karşı geçici bir çekimden fazlasını hissetmezdi. Başka koşullar altında kim bilir? Ama bu benim endişem değildi ve endişelenecek hiçbir şeyim olmadığı açıktı.

Aslında bu beni çok daha iyi hissettirdi çünkü eğer babamdan hoşlanmasaydı benden başka hiç kimse onun dikkatini çekemezdi. Zaten başka erkek yoktu ortada.

"Peki bana bu gece için planladığın bu 'özel' şeyin ne olduğunu söyleyecek misin?" Parmaklarımı göğüs uçlarının üzerinde gezdirerek sordum. Dokunuşumla meme ucu sertleşti, vücudunun ne kadar kolay uyarıldığını hissettim. Aliye dudağını ısırdı ve bana yaramaz bir gülümsemeyle karşılık verdi.

"Hayır" dedi. "İyi bir çocuk gibi bekleyip öğrenmen gerekecek."

"Ya kendimi iyi hissetmiyorsam?" diye karşı çıktım, doğruldum ve göğsünü sıktım. Aliye iç geçirdi ve gözlerini kapattı.

Ben onun ipeksi, yumuşacık cildini okşarken, "Beni kıramazsın," diye mırıldandı. "Bana ne yaparsan yap, söylemeyeceğim."

"Bu bir meydan okuma mı?" diye sordum, şimdi onun giderek artan heyecanıyla savaştığını görünce sırıtıyordum.

Ben buna hazır olmadan önce Aliye dönüp beni bir engerek hızıyla sırtüstü itti. Omuzlarıma bastırıp beni sabitlerken gözleri parladı. Vadisinin kamamın üzerine çöktüğünü hissettim ve ani bir coşkuyla inledim.

"İyi bir çocuk olacaksın," diye nefes alarak kamamın üzerinde yukarı ve aşağı doğru kaydı. "Yoksa seni o kadar çok boşaltırım ki daha sonra kaka yapamayacak kadar kaka yaparsın ve sürprizi kaçırırsın. İstediğin bu mu, Ali?"

"Bilmiyorum," diye hırladım, uzanıp göğüslerini avuçladım, okşayıp sıktım. Aliye inledi ve başı geriye düştü. "Öyle mi?"

"Aman Tanrım," diye soludu, kamama vadisinin sürterken. Vadisi daha önceki cinsel çabalarından dolayı hâlâ ıslaktı. "Gerçekten bunu istiyorsun Ali. Ah, kahretsin, senin boşalmanı içimde hissetmek istiyorum..."

Onu yuvarladım, sırtüstü sabitledim ve Aliye'nin nefesi kesildi. Ben fiziksel gücümü onun üzerinde uygularken gözleri kocaman açıldı. Kasıklarımı onunkine vururken nefesi kesildi ve nefes nefese kaldı, kamamı artan bir istekle vadisinin derinliklerine doğru soktum. Kalçamın yanaklarından kavradı ve beni daha derinlere çekti, tırnakları cildime saplandı.

"Aman Tanrım..." Aliye sızlandı.

Dişlerimi sıktım ve hamlelerimi yavaşlattım, sonunda kendimi ondan kurtardım. Kendimizi kontrol etmeye çalışırken ikimiz de sarsıldık ve inledik. Yatağımın çarşaflarını kavradı ve neredeyse hayal kırıklığı içinde iç geçirdi. Yüzükoyun uzandım, yüzümü yastığa gömerken derin nefesler aldım ve kendimi sakinleştirmeye ve herhangi bir şey düşünmeye çalıştım.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin