Onları eve kadar takip ettik ve yolda şehvetli konuşmalarımızla kendimizi çılgına çevirdik. Bir dahaki sefere o küçük koruya geldiğimizde ne olacağını doğrudan tartışmasak da, mümkün olan her yönünü konuşmuştuk. Ve tüm bu süre boyunca, Aliye koltuğunda oturuyordu, eteği yukarı kıvrılmıştı ve sıvımla ıslanmış tangasını vadisinin içine itiyordu ya da vadisinin dudaklarıyla oynuyordu ve bu yaptıkları ikimizi de çılgına çeviriyordu.
"Peki bekaretini kaybettiğinde kaç yaşındaydın?" diye sordu.
"On altı yaşındaydım" diye yanıtladım. "Okuldan bir kızdı. Bizim bodrumda yapmıştık."
"Hımmm, ilk seferimde senden biraz daha gençtim," diye konuştu gülümseyerek. "On dört yaşındaydım. Kaç kızla birlikte oldun?"
"Birlikte oldun mu?"
"Peki, açıklığa kavuşturayım. Kaç kızla yattın?"
"Beş" dedim. "Kızlarla başka şeyler de yaptım, bolca, ama yatma açısından beş kez. Sen?"
"Çok daha fazlası" dedi. "Sana söylersem tam bir sürtük gibi görüneceğimden korkuyorum."
"Görünmeyeceksin." dedim, ses tonum ciddiydi. "Söz veriyorum."
Bir an önce sessiz kaldı. "Cevap veriyorum. Kadınları da katarsan otuz altı" diye itiraf etti. "Erkeklerden çok kadın var ama neredeyse eşit sayılar."
"Ben kadınlar hakkında soru sormaya daha meyilliyim" dedim sırıtarak. "Herhangi bir grupta bulundun mu?"
"Üçlü ya da daha fazla grup gibi mi?" diye sordu. "Evet, birkaç kez. Kızların yatılı partilerinde sık sık olur. Aynı anda birkaç kızla birlikte oldum. Bir keresinde iki erkekle üçlü ilişki yaşadım."
"Sen sosisli sandviçin kremalı dolgusu muydun?" Güldüm.
"Aynı anda önüm ve arkamı yaptılar, evet."
"Ah, ıh... yani, burada bunun için endişelenmene gerek yok." dedim gergin görünmemeye çalışarak.
"Bu fikir aklımdan hiç geçmedi" diye kıkırdadı. "Sen benim için bu tür şeyleri çekici bulmayacak kadar büyük, güçlü ve erkeksisin."
"Eh, bunu duymak güzel." dedim, rahatladım.
"Senden ne haber?" diye sordu, hâlâ yapışkan yarığını parmaklıyordu. "Geçmişinizde hiç üçlü oldu mu?"
"Sadece bir kere" dedim başımı sallayarak. "Geçen yıl kampüste iki kız vardı. Güzel bir zamandı, gerçi hepimiz oldukça sarhoştuk, dolayısıyla pek anlamadım."
"Tamam, şimdiye kadar seviştiğin en tuhaf yer neresi?" diye sordu, bir yandan kendini okşarken bir yandan da bizim yaramaz konuşmalarımızdan keyif aldığı belliydi.
"Çocukça gelecek ama..." diye başladım. "Bir mezarlıktı. Büyükbabasının kocaman mezarının üzerinde gotik bir kızla seviştim. O da bundan çok keyif aldı."
"Kahretsin," dedi, görünüşe göre bu cevabı beklemiyordu. "Bu hiç de çocukça ya da saçma değil Ali. Bir ara beni mezarlıkta mikmelisin."
"Tamam, büyükanne ve büyükbabanın üstüne çıkmayalım, tamam mı?" diye hemen espri yaptım ve onun gülmeye başlamasına neden oldum. Bana baktı, gözleri neşeyle parlıyordu.
Tekrar gülmemeye çalışarak. "Aman Tanrım, bu çok komikti" dedi.
Ben arabayı sürmeye devam ettim ve konuşmayı bıraktık. Aliye giderek artan bir aciliyetle kendini parmaklarken sonunda ürperdi ve inledi, sert bir şekilde boşaldı. Bir şekilde bunu telefonuyla kaydetmesine sevindim çünkü gözlerimi yoldan ayırmaya cesaret edemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)
General Fiction"Ali? Bu teyzen Aliye. Onun adını taşıyorsun, biliyorsun..." Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana bakan kadın şaşırtıcı derecede güzeldi. Saçları kumral, uzun ve dalgalıydı. Gözleri, erkeklerin şiir yazdığı o gerçek dışı safir rengindeydi. Bedenini saran...