Bölüm 18

1.7K 17 0
                                    

"Öyleyse bana bir şey söyle, Ali..." diye cıvıldadı, tırnağını göğsümde ve karın kaslarımda gezdirirken. "Beni gördüğünde aklına gelen ilk şey neydi?"

Düşünür gibi yaptım ve o da kamamı tutup başını vadisinin girişine koyarak, yapışkan dudaklarını sürterek beni zorladı. Ürperdim ve itiraf ettim. "Şok olduğumu" ve 'Vay canına, bu kadar muhteşem bir şeyle akraba oluyorum' diye düşündüğümü hatırlıyorum. Beni gördüğünde sen ne düşündün?"

"Ah, bu bir kıza asla sormaman gereken bir soru," diye azarladı, sırıtarak. Aletimi karnıma bastırdı ve üzerine yerleşti, alt dudakları kamam bastırınca ikiye bölünmüştü. "Ama görünüşe bakılırsa hiçbir şeyi inkar edemem, o yüzden tamamen dürüst olacağım. Senin üvey de olsa benim yeğenim olmanın ne kadar adaletsiz olduğunu düşünüyordum, çünkü anında senden etkilendim ve senden büyülendim."

Onu aşağı çekip öptüm. Neden benden etkilendiğini ya da benden büyülendiğini bilmiyordum ama bunun bana bir anlam ifade etmesine gerek yoktu. Tek bildiğim, ona karşı her açıdan güçlü hissettiğim ve bunu ifade etmem gerektiğiydi. Derinden ve sevgiyle öpüştük, vücutlar mükemmel bir şekilde birbirine yapışmıştı.

Gülümsedi ve burnumun ucunu yaladı. "En son ne zaman soixante-neuf  (69) yaptın?"

"Anımsamıyorum" dedim göğüslerini sıkarak.

Aliye sırıttı ve kendi etrafında döndü, üstüme yerleşti, vadisi yüzüme geldi. kamam da onun yüzüne gelmişti. Kamamı ağzından içeri kaydırdığında ürperdim ve vadisinin dudaklarının arasını öpmeye başlarken kalçalarına sarıldım. Ben dudaklarını ayırıp dilimle hassas yere hafifçe vururken o da kamamın etrafında inledi. Beni hararetle emerken elinin sertliğim üzerinde yukarı aşağı okşaması muhteşemdi. Dilim onun içinde kıvrıldı ve onun baş döndürücü ıslaklığını tattım.

Parmağımı nazikçe içine ittiğimde ve baş parmağımı arkadaki minik rozetinin üzerine koyduğumda inledi. Ne kadar arzulu hissettiğinin tadını çıkararak ona yavaşça sarıldım. Onun her şeyi beni büyülüyordu, ona doyamadım.

İnledi ve bir anlığına ağzını benden çekti, hâlâ eliyle okşuyordu.

"Arkam, Ali," diye hırladı. "Devam et ve arkamı parmakla..."

Başımı salladım ve dilimi yukarı ve aşağı kaydırdım ve pembe küçük düğümünün etrafında parmağımı gezdirirken başparmağımla hassas noktayı okşamaya devam ettim. Üzerine vadisinin suyunun bir kısmını sürdüm ve parmağımın ucunu içeri doğru oynattım. İzinsiz girişten inledi ve ben de parmağımı ikinci eklemin içine ittim. Ben onun hassas noktasını emerken ileri geri kaydırdığımda beni daha da sıkılaştırdı ve sıktı.

"Ohhh, bu çok iyi," diye tısladı ve inleyerek kamamı emmeye devam etti. "Devam et sevgilim. Beni öyle sert boşaltacaksın ki..."

İkimiz de titreyip birbirimize sımsıkı sarılana kadar birbirimizi emdik ve yaladık. Dilimle vadisine dokunurken parmağımı arka girişe daha da ittim. Okşarken kamamı sıktı ve boğazından aşağı kaydırdı. Bana doğru geri ittiğinde sırtımı eğdim ve ikimiz de gelirken titreyerek inledik. Her şeyi almaya kararlı bir şekilde sıvımı iştahla yutarken kendi sıvısıyla yüzümü zevkle yıkadı.

Islak bulaşık bezleri gibi topallayarak, titreyerek ve memnuniyetle iç çekerek birlikte yatıyorduk. Yüzünü bana doğru sürterek kamamı öptü. Onu öpmeye ve nazikçe yalamaya devam ettim, vücudunun sıcak, yumuşak ve... benimki hissini sevdim.

Aliye yavaşça doğruldu ve yüzü benden uzağa bakacak şekilde vücudumdan aşağı doğru hareket etti. Üzerime yatmadan önce yapışkan vadisini kamama doğru kaydırdı, kollarımı ona sarılmak için iyice açtım, şimdi ellerim göğüslerinin üzerindeydi. Kamam onun vadisine bastırdı. Başını çevirip beni öptü.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin