Bölüm 39

655 6 1
                                    

Telefonumun ısrarla çalmasıyla uyandım. Kolumu uzattım ve susmadan önce birkaç saniye onu bulmaya çalıştım. Omuz silktim ve cehennemi vızıltı yeniden başladığında sürüklenmeye başladım. Homurdanarak cihazı buldum ve kulağıma dayadım.

"Merhaba?"

"Ali," dedi babam oldukça düz bir ses tonuyla. "Uyanık mısın?"

"Şimdi evet, sanırım..." diye mırıldandım.

"Beni dinle" dedi, "Uyan ve dinle. Bir kaza oldu. Birisi annen ve Aliye'nin olduğu araca çarptı. Araba kazası oldu. Annenin durumu iyi ve o da burada benimle ama Aliye hastanede. Hastaneye mümkün olduğu kadar çabuk gidebilir misin?"

Aklım saatte bir milyon mil hızla gidiyordu, kalbim göğsümde güm güm atıyordu ve kafam beyaz gürültüyle doluydu. Tek yapabildiğim kendime hız yapmamam gerektiğini hatırlatmaktı.

Anahtarı kontaktan çıkarırken neredeyse ellerim titriyordu. Hız sınırını zorlayarak çabucak hastaneye vardım. Birkaç derin nefes aldım. Derin, derin nefesler. Kendimi toparlamak için fazla zamanım yoktu ama toparlanmaya ihtiyacım vardı. O benim sevgilim ama sevgilimmiş gibi davranarak içeri giremezdim, değil mi?

Birkaç saniye sonra hazırdım, kontrolün daha fazla elimde olduğunu hissediyordum ve kendimi en kötüsüne karşı hazırlıyordum. Arabadan indim ve hastanenin acil girişinden içeri girdim. Bankonun arkasındaki hemşire beni fark etti.

"Sen Ali Borlu musun?" dedi. Başımı salladım.

"Aileniz 709 numaralı odada, hemen arkadaki asansörle yedinci kata çıkın."

Başımı salladım ve hızla yürüdüm. Hemşirenin dediğini yapıp asansöre bindim. Asansörden indiğimde genç bir doktorla karşılaştım. Beni görünce gözlerini kırpıştırdı ve adımı söylediğimde başını salladı.

"Sanırım baban anneni biraz temiz hava almaya çıkardı," dedi ciddiyetle. "Ama istersen içeri girebilirsin."

Ona teşekkür ettim ve kapıya yaklaştım, kalbim bir kez daha göğsümde deli gibi atıyordu. Oda loştu, ağır perdeler çekiliydi. Sadece bir yatak vardı ve onu orada yatarken gördüm.

Aliye...

Şaşkınlıkla bakmaktan kendimi alamadım. Burada bile çok güzeldi. Başının etrafında ve açıkta kalan kolunda bir bandaj vardı. Yüzü bir tarafa eğik, gözleri kapalıydı. Kolundan ve sol şakağından iğneler ve sensörler akıyordu.

Bağlandığı makinelerden biri yavaş yavaş bip sesi çıkarıyordu.

Bütün vücudum titreyerek yatağın dibine yaklaştım. Yatağının dibinde asılı olan çizelgeleri görebiliyordum ve titreyen elimle bir tanesini alıp ne yazdığına baktım.

Geldiğinden beri bilinci yerinde değil. Dahili veya başka türlü büyük bir yaralanma tespit edilmedi. Küçük morluklar ve çizikler. Beyin sarsıntısı veya diğer kafa travmalarını izlemek için gece boyunca hastanede kalması önerilir.

Tabloyu yerine koyarken ellerimin her zamankinden daha kötü titrediğini hissedebiliyordum ama artık içimin rahatladığını biliyordum. Aliye yaşayacaktı. Hayati değerlerini okuyan, güçlü bir nabzı ve kan basıncını gösteren monitöre baktım. Hayatımda o aptal makinelerden birini gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim.

Yüksek sesle nefes vermiş olmalıyım çünkü orada uzanırken sanki işitsel uyarana tepki veriyormuş gibi iç çekti. Sanki uyanmaya başlıyormuş gibi yavaşça kıpırdandı. Yerimde durup hayretle izledim. Başı yukarı doğru eğildi ve yavaş yavaş, çok yavaş bir şekilde gözleri açılmaya başladı. Sevinçten bağırmamak için içimdeki her şeyi tükettim.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin