Merhabalar, yavaş yavaş finale doğru gidiyoruz.
Evren ve Güneş'in hikayesini yazmak bana büyük keyif veriyor. Sizce de Evren'in Güneş'e olan aşkı çok güzel değil mi? bölüme şöyle harika bir foto ile başlayalım.Evren...
Bölüm şarkısı, Zerrin Özer - Kıyamam
Keyifli okumalar...
&
"Uçak saat kaçta İstanbul'da olacak?"
Hüzünle Funda'ya baktım. Gözlerini devirerek, "Ne yani? Gerçekten de bilmiyor musun?" diye söylenince benim yerime Ali cevap verdi: "Uçağın saat kaçta kalktığını bilmeyince saat kaçta ineceğini nasıl bilebilir, Güneş? En son dün akşam Cenk'le konuştum. O kadar ketum bir adam ki doğru dürüst bir açıklama bile yapmadı bana. Yarın orada olacağız, dedi o kadar. Gerçi Evren de ondan farklı değil. Farklı görünüyorlar ama kafa yapıları aynı. İkisi de şakadan hoşlanmıyor, ikisi de yapı olarak çok sert ve ikisi de çok zeki."Mali iç çekerek başını salladı ve, "Aynen öyleler. Sen bir de onları küçükken görecektin. Evren hiçbirimizle iletişim kurmazken Cenk'le kurabiliyordu. Gerçi ona karşı da mesafeliydi ama benzer yanları olduğu için bir şekilde ortak noktada buluşabiliyorlardı. Cenk oldu bitti Evren'e çok saygı duyardı ve biz daha sümüğümüzü silemezken onlar binli yapbozu tamamlarlardı. Bir de Pelin var tabii. Doğrusunu söylemek gerekirse o da çok zekiydi." dedi.
Bakışlarımın odağında bu kez masanın üzerinde duran kırık Kurşun Asker vardı. "Kırık" kelimesi azdı aslında, parçalara ayrılmıştı çünkü. Onu mutfak çekmecelerinin birinde bulmuştum. Onu Evren'e Pelin almıştı belki ama yine de Evren için anlamı büyüktü. Bu yüzden bu sabah güçlü bir ahşap yapıştırıcısı almıştım ve Evren için onu eski haline getirmeye çalışacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
21.SAÇ TELİ
Lãng mạnEnsemi kavradı ve gözlerimin içine bakarak, "Her şeyinle benim olmak istediğine emin misin? Bu soruya vereceğin cevap sana olan aşkımın büyüklüğünü değiştirmez ama şunu bil ki eğer kendini bana ait kılarsan eskisinden de beter bir aşığa dönüşebiliri...