36.Bölüm

1.7K 197 56
                                    

Merhaba...
21. Saç Teli kaldığı yerden devam ediyor. Bu bölüm yetişkin içerikli. Önceden bilgi vereyim, okuyup okumamaya siz karar verin...

 Önceden bilgi vereyim, okuyup okumamaya siz karar verin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

&

"Gidelim Güneş!" dedi Cenk beni çekiştirirken.
Hırsla ona bağırdım: "Evren'siz gitmem. Nerede o, Cenk?"
Oflayarak konuşmaya devam etti: "Evren burdan çıkmanın bir yolunu bulmuştur. Yakalamış olsa bile en kötü ne olabilir ki? Para cezası verirler. Evren için o paranın lafı bile olmaz. Şımarık bir zengin çocuğu gibi davranıp sadece dedesinin adını bile verse onu serbest bırakırlar. Ama o seni bana emanet etti. Gidip onu evde bekleyelim."
Hüzünle ona baktım. Gülümseyerek kolumu tuttu ve, "Hadi!" dedi. Etrafıma bakınarak, "Diğerleri nerede peki?" dedim. Cenk yürümeye devam ederken, "Sence! Görevliler ambulans çağırmış çünkü Mali gerçekten bayılmış." deyince şoke oldum. "Ben görevlilerin dikkatini dağıtmak için numara yaptığını zannetmiştim."

Cenk sinirden güldü. Sesimi kesip onu takip ettim çünkü gerçekten Cenk çok gergindi. Dışarı çıktığımızda gerçekten de kapıda ambulans vardı ve Mali'ye oksijen veriyorlardı. Funda'nın da eli sargılıydı. Yanlarına koştuk. Telaşla Funda'ya bakıp, "Mali nasıl?" diye sordum.

Funda yüzünü ekşitti. "Nasıl olacak, dana gibi." Ağzım açık kaldı. Sargılı elini tutup baktım. Sarılı olan serçe parmağıydı aslında. "Ne oldu parmağına?" diye sorunca öfkeyle söylenmeye başladı: "Ne olacak, bu dana üstünde horon tepti. Neymiş, nem ağır gelmişmiş ciğerlerine. Attı kendini yere. Tutup kaldırayım derken kıvranmaya başladı, öküz. Sayesinde parmağım ezildi."

Mali ağzından maskeyi çıkarıp bağırdı: "Ah bir türlü anlatamadım sana, benim küf alerjim var. Ciğerlerime kadar inince bilincim kapandı. Ay ben mi dedim parmağını sok belimin altına diye?"

Funda bana bakıp onu işaret etti ve, "Buyur!" dedikten sonra öfkeyle konuşmaya devam etti: "Sana yardım edende kabahat. En egzanrik saçmalıklar sende zaten. Küf alerjisini de ilk defa duyuyorum. Hem madem küf alerjin vardı, ne halt etmeye girdin o cehennemin dibine?"

Mali doğrularak söylenmeye başlandı: "Şimdi beni burada konuştuma istersen! Ay ben nereden bilirdim ki Hades'in inine ineceğimizi? Medusa'nın bile başını yemiş bunlar. Kadın boşuna herkesi taşa çevirmemiş yani! Bence onun da küf alerjisi vardı. Kıvrana kıvrana kahrolmuş kadıncağız."

Cenk ikisine birden bağırdı: "Sizin çeneniz düştü yine!"
Funda ve Mali birbirlerine baktılar. Etrafıma bakınıp, "Peki Ali nereye kayboldu?" diye sordum. "Evren'in peşinden gitti." dedi Funda ve Mali'ye bakıp imalı bir şekilde konuşmaya devam etti: "Tabii o Medusa denen cadı onu taşa çevirmediyse!"
Mali, "Pes!" dedi ve bezginlik içinde kendini sedyeye atarak oksijen maskesini taktı. Sıkıntıyla etrafıma bakındım. Artık kurtulmak istiyordum bu görevlerden. Sevdiklerimin zarar görmesi beni üzüyordu çünkü. Onlara karşı çok mahcuptum ama onlar her şeye rağmen bana yardım etmekten gocunmuyorlardı.

21.SAÇ TELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin