Meyhaneler Sen
Açelya Mertoğlu
~İyi Okumalar~
✨
| TAŞKIN MALİKANESİ |
''Yüzünde güller açıyor, hayırdır sabah sabah?'' dedi Göktuğ, kahvaltı yapmak için masaya yaklaşan Batuhan'a. Batuhan, Göktuğ'un sözleriyle dudaklarını arşa değecek kadar kıvırdı. Kıvrılan dudaklar herkesin garibine giderken Aziz Taşkın'ın tek kızı Nergis yeğenine takılmayı ihmal etmedi.
''Hayırdır yeğenim, bebeğin cinsiyeti belli olmuş da öğrenmiş gibi keyiflisin?'' dedi Nergis Hanım. Dün akşam saatlerinde gelmiş, bir güzel abisine çemkirmiş, şimdi ise süt dökmüş kedi gibi sakindi.
Batuhan halasının cümlesiyle içinde yer edinmiş olan özlemi hatırlamıştı. Karısı İdil şu an kendisinden uzakta, Paris'te yaşayan ailesinin yanındaydı. Tabii aynı zamanda karnındaki minik bebeğiyle. 5 aylık hamile olan karısının karnındaki bebeği daha gelmeden inat çıkmış gibi cinsiyetini henüz belli etmemişti. Herkes alışveriş yapmak, hediye almak için minik fındığın inadının kırılmasını bekliyordu.
''Ah, nerede hala!'' dedi Batuhan kendisine engel olamazken. ''Çok isterdim ama o değil.'' duraksayıp masadakilere göz gezdirdi. Herkes buradaydı. ''Açelya dün akşam Demirlerin oğluyla yemeğe çıkmıştı.'' bunu herkes biliyordu zaten. ''Demir, dün akşamdan beridir hastanede yatıyormuş...Zehirlenmiş?'' dedi.
Masada şaşkınlık nidaları koparken Batuhan tabağına birkaç kahvaltılık aldı ve yemeğe başladı. Herkes zaten kahvaltıya başlamıştı, kendisine telefon gelince o kalkmak zorunda kalmıştı.
Telefonda da bu güzel haberi öğrenmişti. Dün akşam Açelya ile konuşmak istemişler ama onun boğaz manzaralı yeni açılmış olan mekanda, gecelerin çapkını olarak bilinen Kutay DEMİR ile yemek yiyeceğini öğrenmişler. Ve bundan memnun kalmamışlar, aksine oldukça rahatsız olmuşlardı.
Demir ailesi iş dünyasında adını oldukça duyurmuş bir aile olmasının yanında, yer altında da oldukça sözü geçen bir aile olduğu söyleniyordu. Gerçi iş dünyasında bu pisliğe bulaşmadan iş yapan pek kimse kalmamıştı ama yine de kızlarının onlardan olan biriyle anılmasını istemezlerdi. Lakin şu an fark ediyorlardı ki Açelya sadece kendi çıkarı için hareket ediyordu.
Aziz Bey kıvrılan dudaklarıyla birlikte vücudunu dikleştirdi. Dün kaçan keyfi tekrar yerine gelmiş, daha tanışmadığı torunuyla bir kez daha gurur duymuştu. ''Açelya ile bir an önce tanışsak iyi olacak.'' dedi Aziz Bey.
''Babama katılıyorum! Fazlasıyla bunun için geç kaldık, bir an önce tanışmamız gerekiyor.'' dedi Nergis, abisine ve yengesine imayla bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIKLAR | GERÇEK AİLEM
ChickLitTürkiye'ye dönmesiyle birlikte küçük kardeşinin son zamanlarda fazla kilo vermesi dikkatini çekiyor ve onu hastaneye götürüyor. Küçük kardeşinin Lösemi olduğunu öğrenmesinin ardından uygun ilik için verdikleri testlerdeki fazla uyumsuzluktan dolayı...