10. BÖLÜM

2.4K 156 42
                                    

Son Durağın

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın :)

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açelya Mertoğlu


~İyi Okumalar~

2 gün sonra, saat 19.56 

Bu hayatta her istediği olmuş bir insan olarak söylüyorum; her zaman insanın içinde anlamlandıramadığı bir şeyden kaynaklı bir ukde olurdu. 

Ne olduğunu bilmezdi, ne hakkında  olduğunu bilmezdi; sadece hissederdi.

İçinde bir yerde -ulaşılamayan bir yerde- bir hissiyat vardı içinizi kemiren. Ne olduğunu bilmediğiniz ya da bilmek istemediğiniz bir hissiyat.

Kimsesiz çocukların en büyük derdi bir aileye sahip olmamalarıydı. Yetimhanedeki çocuklar bir umut belki ailem var gelip beni alacak diye sevinirdi ama işte o da bazen boş bir umuttu.

Saf sevgiye ihtiyacı olan çocuklar hiçbir zaman gerçekten sevilmezdi. Sadece sevildiklerini zanneder ama aslında kullanılırdı. Sevilenler; başkalarının istediği gibi şekil alanlar ve insan ezmeye bayılanlar olurdu. 

Kendini beğenmiş insanlar, burnu yere düşünce almayacak olanlar, insan ezmeye bayılanlar; kibri ile öfkesini yönetemeyen insanlar daima olacaktı. Ya karşınız da ya da yanınızda. 

Aynı şu an olduğu gibi. 

''Seni iyi gördüm Açelya?'' dedi Kutay DEMİR. Demir ailesinin varisi. 

''İyi olmamam için bir sebep mi vardı?'' Kaçak cevabım onu keyiflendirmiş olacak ki bıçağıyla kestiği et parçasını kıvrılmış dudaklarına götürdü. Ağzına attığı et parçasını sanki dünyanın en güzel şeyini yiyormuş gibi yemeye başlayınca içimde oluşan öfkeye engel olamadım. Boğazında kalır umarım.

''Yakınlarda bildiğim kadarıyla hastanedeydin de o yüzden sormuştum. Önemli bir durum yoktur umarım.'' dedi bu sefer geriye sandalyesinde geriye yaslanırken. 

Onun meraklı çıkarmaya çalıştığı ama derinlerde bu durumdan zevk aldığını bildiğim ses tonuna sadece dudaklarımı kıvırmakla yetindim. Bir elim istemsizce şarap bardağıma giderken bardağı kırıp, canını almak için kullanacağım parçayı es geçmek için büyük bir çaba sarf etmiştim.

''Benimle değil, Yağızla ilgili bir durumdu. Yoksa ben gayet iyiyim.'' dedim. ''De merak ettim sen bunu nereden duydun?'' Meraklı gözlerime ve sözlerime karşılık yüzünde çapkın bir gülümseme oluştu. 

''Ben senin hakkındaki çoğu şeyi biliyorum zaten Açelya.'' dedi. Elini elimin üzerine koyduğunda midemde bir hareketlilik oluştu. ''Ve daha fazlasını da senden öğrenmek istiyorum? Sana olan ilgimi artık görmezden gelmesen mi?'' 

SESSİZ ÇIĞLIKLAR | GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin