נאצ'ו
"שלום לאהבת חיי" קראתי אל עבר דיאנה כשהיא נכנסה אל הבית, היא התקרבה אלי נכנסת בין זרועותי מבלי לחבק חזרה, הבטתי אחורה אל עבר השומרים שמתבוננים בנו אוחזים בשקיות השופינג שלה וסימנתי להם עם ראשי ללכת, "הם הלכו" לחשתי נושק לראשה בעודם עולים אל החדר להניח את הדברים וזרועותיה עטפו את גופי בעודה שותלת נשיקה בצווארי. "בוא" חייכה אלי מושכת את ידי במעלה המדרגות, "תראה כמה דברים יפים קניתי לך" היא החלה לדבר בהתלהבות האופיינית לה כאשר היא נמצאת איתי, אדם שונה לגמרי. נכנסנו אל החדר והיא החלה לפתוח את השקיות בשמחה.
"זה לחג שיהיה לך יפה" הציגה בפניי מכופתרת לבנה ומכנס חליפה שחור, תמיד היא ידעה לקלוע לטעם שלי.
"לפני שאת ממשיכה דיאן, אני צריך לדבר איתך על משהו", היא הרימה את מבטה אלי. "אני יודע שלא רצית את זה, אבל חייבים להיות צלמים בחתונה, אבא שלי לא יכול להתפשר". היא שתקה לכמה שניות מהנהנת באיטיות. "חיכיתי למעלה מעשור לחתונה איתך נאצ'ו, הדבר האחרון שאני חושבת עליו זה הצלמים" נשקה לשפתיי וחשתי הקלה עוטפת אותי.
לאחר עוד כמה וכמה בגדים שהציגה בפניי היא פתחה קופסה וסובבה כלפי, "שעון?" שאלתי והיא הנהנה עם ראשה מקרבת אלי עוד קצת, הרמתי את השעון עונד על יד שמאל מתבונן בו ולגמרי יושב עלי יפה והבטתי בכפתור קטן בצד השמאלי, לחצתי עליו ותמונה קטנה שלי ושל דיאנה הוצגה על המסך. הרמתי את ראשי אליה מושך אותה אליי ומנשק אותה. "את הדבר הכי יקר לי בעולם דיאן" לחשתי לאוזנה וראיתי את עייניה נוצצות.
הלוואי ורק הייתה נותנת לכולם לראות את הרוך שבה ולא רק הקור. "אני אוהבת אותך" אמרה בעודי טורף את שפתיה ומשעין אותה על המיטה. שפתיי רפרפו על צווארה מסמן אותה כשלי, "פאק, מה את עושה לי" מלמלתי כשיידי סורקות כל פינה ופינה בגופה, אני מתבונן בשמלתה ומרים גבה.
"ככה יצאת מהבית?"
"כן..." נשכה את שפתיה התחתונה
"את מבינה מה קורה עכשיו נכון דיאן?"
"נאצ'ו תזהר ממני זאת השמלה האהובה עלי" אך היה מאוחר מידי, צליל של קרע נשמע והשמלה נהפכה משלמה לחצי.
"תזהרי את" המשכתי חופן את שדיה בין ידיי. לדיאן היה גוף מושלם, שדיים גדולות וזקורות עם עגיל בפטמה הימנית, בטן שטוחה, תחת מהסרטים ורגליים ארוכות של דוגמנית. אם יש משהו שהדליק אותי תוך שניות זה לראות אותה בהלבשה תחתונה.
העברתי את האגודל שלי על החוטיני השחור שלבשה והרגשתי את התחתון רטוב, אצבעותיי מצאו את דרכן מצד התחתון ושיחקו עם הדגדגן שלה בעודה נושכת את אוזניי, מתנשמת בכבדות וגניחות נשמעות.
החדרתי לאט לאט את אצבעותיי לתוכה משחק עם המהירות לפי הקצב, "נאצ'ו.. אני גומרת" אמרה ברעידות ולאחר מספר שניות הרגשתי את האורגזמה שלה בידי. הפשטתי את ההלבשה התחתונה מגופה, הורדתי את בגדיי וחדרתי אליה בחוזקה. "נאצ'. קונדום, תשים" גנחה בחוזקה. "מקסימום נביא יורש קטן, ממילא החתונה בעוד שלושה חודשים" אמרתי ועינייה נצצו לפתע, מודעת לכך שאמרתי הרגע את החלום הגדול שלה.
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...