פרק 16

306 30 12
                                    


נאצ'ו

"בקיצור ולעניין, אפשר לעשות פה עסקה של מיליונים" אחד מהבכירים סיים לדבר. ישבנו בשולחן הגדול במשרד שלי שבתוך הבר אני, אנזו, לוקאס ועוד כמה בכירים. המהמתי בעוד אנזו משחק בזקנו ובוחן את התוכנית, מבטי נדד הצידה אל מצלמות האבטחה. הבטתי בנאיה עובדת במהרה, היא קלטה את העניין מהר.

לעזאזל היא רק עשתה לי חשק ליותר ממנה, הרגשתי רעב אליה. רעב שמעולם לא הרגשתי. אני חייב לחזור למסלול היא מחרבת לי הכל.

*********

"אני פה אהובה, חיפשת אותי?" עליתי אל דיאנה מן המרתף, ליקקתי את שפתיי בתאווה. "כן נסיך שלי, אתה רוצה אני אכין לך אוכל לעבודה?" שאלה נעמדת על קצות אצבעותיה ונושקת לשפתיי. איזו הרגשה מגעילה לפני שניה נישקתי בחורה אחרת. ילדה.

"כן נסיכה, תודה" עטפתי את גופה בן זרועותיי בחיבוק חם, נאיה עברה מאחורינו כשדמעות עולות בעינייה והיא נעלמה מהאיזור בשקט שדיאנה לא הבחינה בה אפילו, נאנחתי בייאוש. פגעתי בה חזק, אבל ברונו ירפא את הפצעים האלו. הוא חייב.

"אולי ניסע הסופש לחופשה כלשהי? לא תזיק לי קצת" שאלה לפתע והבטתי בפניה. "מה שתרצי עולם שלי, תארזי ניסע מחר על הבוקר" נשקתי ללחייה והיא קיפצה למעלה. אני חייב חופש, ושקט. בעיקר שקט.

*********

"קאפו, מה אתה חושב?" אנזו החזיר אותי למציאות. הבטתי שוב בנאיה דרך המסך אך הפעם לא לבושה במדי העבודה. מתי היא סיימה לעבוד לעזאזל ולמה היא חושבת שהיא מבלה פה?. "אנחנו נחשוב על כך ונעדכן אתכם" נעמדתי לפתע. כולם נעמדו אחריי מהנהנים בכבוד והסתקלו מן המשרד. "מה זה היה לעזאזל נאצ'ו, זאת עסקה של פאקינג מיליונים אתה צוחק עלי?!" אנזו קרא בעצבים. "לוקאס תסגור לי ולדיאנה סוויטה במלון כלשהו לסופש" התעלמתי ממנו ויצאתי מהחדר. הלכתי במבואה לכיוון הרחבה, חיפשתי אותה במבטי.

מצאתי אותה באמצע הרחבה, סוחפת מבטים מכולם בעודה נמרחת על פאקינג ברונו כששכבת איפור מכסה את הסימנים שהשארתי על צווארה. הידיים שלו מצמידות אותה אליו, יותר מידי. לעזאזל איך לא יורים בו. מבטה קלט את מבטי כשהיא זזה עליו ומשהו השתנה בעיניה, שניה לאחר מכן שפתיה מצאו את שפתיו והוא תבע בעלות עליה.

"בן זונה" סיננתי חוזר אל המשרד. "צאו, עכשיו" קראתי אל אנזו ולוקאס. "מה קרה נאצ'ו" לוקאס נעמד במבט מבולבל, "תעופו מכאן אני רוצה שקט" צעקתי בזעם. הרגשתי וריד עומד להתפוצץ אם אני אמשיך ברמת עצבים הזאת.

"נאצ'ו תרגע לעזאזל" אנזו צעק, "מה קרה?" הוסיף כשמבטו נדד אל מצלמות האבטחה במסך הטלוויזיה הגדול שדלק. "נאיה? שוב? מה לעזאזל נאצ'ו" צרח בזעם. היה מאוד קשה להוציא את אנזו מהכלים. נאנחתי בייאוש מתיישב על הכיסא ומוזג לעצמי וויסקי.

When she arrivedWhere stories live. Discover now