פרק 9

380 44 30
                                    


נאצ'ו

"אתה יודע מה קורה למי שמפר את ההוראות שלי?" נכנסתי אל המרתף מפשיל שרוולים ומאגרף את ידיי.

אלכס התבונן בי אחוז אימה, ובצדק.

"אני לא התכוונתי קאפו, אני לא חשבתי שהיא שלך". שלי? אני פאקינג מאורס מה נסגר.

"זה כבר לא משנה" התעלמתי ממה שאמר לוקח את אחד הסכינים מהצד ובין רגע מחדיר אותה אל בטנו ומסובב באיטיות.

צרחות מחרידות נשמעו מפיו בעודי מוסבב את הסכין החדה פעם אחר פעם באיטיות המירבית, דם זולג מהחתך הרחב בכמויות.

שלפתי את הסכין בבת אחת, צרחה נפלטת מפיו ונשיפת הקלה שעוברת מספר שניות לאחר מכן שאני מחליט שהגיע הזמן לעשות לו את מצוותם של היהודים, "ברית מילה מכיר?", אבל בקונספט קצת יותר שונה ומוריד לו את כל האיבר הדוחה שניסה לאנוס אותה איתו.

"לא!" צרח בכאבים, "להתראות אלכס. היה מאוד לא נעים להכיר אותך" שלפתי את האקדח ויריתי יריה אחת בודדת במצחו, גופתו נותרה ללא רוח חיים.

"תנקו כאן ותעיפו אותו מפה" פקדתי על השומרים ועליתי למעלה עוצר בשירותים ושוטף את ידיי מן הדם שמילא את צבע המים באדום.

בעודי מתהלך אל חדר השינה להחליף בגדים עברתי ליד דלת חדרה של נאיה, הצצתי פנימה מתבונן בה ישנה, כל כך יפיפיה. הזזתי את מבטי משם והמשכתי הלאה.

"נאץ', אהוב שלי" צעקה קלה נשמעה כשירדתי אל הסלון, הבטתי שמאלה רואה את דיאנה עומדת בפתח הבית ואליאס כבר מעלה את המזוודה שלה לחדרינו. "שלום נסיכה שלי" חייכתי פותח את ידי לרווחה ותוך מספר שניות בודדות היא כבר הייתה בתוכן. "התגעגעתי אלייך, היית חסר לי" לחשה לאוזניי.

"גם את לי" מלמלתי לצווארה מסניף את ריחה הטוב.

"אני אוהבת אותך" היא התקרבה לשפתיי ונשקה להן ברכות עוצמת את עיניה, נישקתי אותה בחזרה כשלשוני מוצאת את דרכה לחלל פיה, הרמתי אותה מצמיד את גופה החטוב אל הקיר בעוד יד אחת שלי מחזיקה אותה באוויר מישבנה והיד האחרת נשענת על הקיר. היא שילבה את רגליה סביב גופי מלטפת את גבי.

ראשה יורד אל שקע צווארי מוצץ אותו ברכושניות ואני נוהם בסיפוק עד שלפתע גוש קטן ובלונדיני תופס לי את העין, אני מסתכל הצידה ורואה את נאיה מתבוננת בנו, נושכת את שפתיה ובמבטה עובר... עצב?.

כשקלטה שאני רואה אותה מסתכלת היא השפילה את מבטה והתקדמה לכיוון המטבח. "מה יש מאמי?" דיאנה שאלה ונאנחתי, "כלום. מחשבות על עבודה", היא הנהנה לא מתעניינת יותר מידי. נאיה בטח הייתה מזיינת לי את השכל עד שהייתי משתף אותה. אני לא יודע אם הייתי אוהב את זה או לא סובל את זה.

"מי זאת במטבח?" שאלה לפתע.

"זאת נאיה, היא.." התחלתי לומר וראיתי אותה מסתכלת עלי, "הבת זוג של לוקאס" ציינתי לבסוף והבטתי באכזבה.

When she arrivedWhere stories live. Discover now