נאיה
"נאצ'ו? נאצ'ו!" צרחתי רואה אותו שוכב על הרצפה עם עיניים עצומות.
"אנזו אני מתחננת תתן לי לבוא איתכם, הוא לא מגיב!" בכיתי והוא הסתכל עלי בלי תגובה, "את מעכבת אותנו נאיה, את רוצה שהוא ימות?" שאל באדישות. "לוקאס בבקשה" קראתי כשהתניע. הוא הביט באנזו בייאוש, "לעזאזל הוא יהרוג אותנו כשהוא יצא מזה. ג'ורג', תכניס את מיה לבית תשים עליה אלף עיניים, תכנסי נאיה" פקד על ג'ורג'. "תשמרי על עצמך" מיה נשקה לראשי, נכנסתי לרכב מהר. אני חושבת שהם נסעו לפחות על 200 קמ"ש. "נאצ'ו בבקשה תקום" יבבתי מסתכלת עליו ללא תגובה. "הוא מת" מלמלתי שבורה.
"הוא לא מת נאיה, הוא איבד הכרה. בבקשה תרגעי" לוקאס הסביר לי ונדתי בראשי בחרדות. הבן אדם הזה הכניס לי אור לחיים. הוא לא יכול למות עכשיו אלוהים בבקשה. הבטתי בפניו שקועה בהן כשלפתע ראיתי בקצה המסדרון רגליים שהולכות ומתקרבות אליו. "אנזו.." מלמלתי בהלם. "אנזו, חוטפים אותו" צעקתי כשלפתע מישהו בעל חזות יפנית הרים את נאצ'ו על גבו, לא שם לב לפלאפון והתקדם לכיוון המעלית.
הבאתי לאנזו את הפלאפון להסתכל על זה. הם הולכים לחטוף לי אותו. "פאקינג שיט לוקאס שים גז אם אתה רוצה להספיק" הוא צרח והחזקתי בידית בבהלה. "איך הבאנו אותה איתנו יש שם עדיין יפנים הוא יזיין אותנו" אנזו מלמל כאילו אני לא ברכב ואחרי דקה הרכב נעצר. "אין סיכוי שהם הספיקו לצאת" לוקאס אמר.
"תשארי ברכב אני מתחנן אל תעשי בעיות נאיה" לוקאס השיב מוציא עוד אקדח ממגירת הרכב, טען אותו בצורה שלא ראיתי לפני והניח בידי הרועדות. "זה טעון נאיה, אם מישהו שהוא לא אנחנו מתקרב לחיצה אחת על ההדק וזה יורה. תזהרי ותשארי פה" המשיך יוצא מהרכב. "אתה הבאת לה פאקינג אקדח אתה לא שפוי" אנזו שיצא מהרכב צעק עליו. התבוננתי בשניהם מתחבאים מאחורי שני עמודים במשך שתי דקות ארוכות.
לפתע דלת הבניין נפתחה כשהיפני המזויין מתקדם לעבר רכב כשנאצ'ו על גבו, מדמם.
"נאצ'ו" מלמלתי בבהלה יוצאת מהרכב במהרה, דבר שהשמיע רעש. היפני ששמע את זה הסתובב אלינו מוריד את נאצ'ו לרצפה ושולף את האקדח. "לעזאזל נאיה מה את עושה" אנזו צעק יוצא מהמחבוא בזריזות כשלוקאס כמוהו והם יורים ביפני, פוגעים בו עם מספר כדורים. הוא בטוח מת.
רצתי אל עבר נאצ'ו. כשהם סורקים את השטח לוודא שאין פה עוד חיילים שמהווים סכנה.
הבטתי בנאצ'ו מקרוב, רואה חמישה פצעי ירי בגופו, דם. המון דם.
התכופפתי אליו ברתיעה, "נאצ'ו. נאצ'ו תקום.." אמרתי מלטפת את פניו משתדלת שלא להכאיב לו. "נאיה" מלמל פוקח את עיניו מעט. פאקינג הבן אדם הכי חזק שהכרתי בחיים שלי, תראו לי עוד מישהו שהיה סופג חמישה כדורים ועדיין חי. בחיים לא ראיתי אדם שנלחם ככה כמו אריה. לא סתם הוא הקאפו האיטלקי.
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...