נאצ'ו
פגעתי בשלושתם כשדם זולג מהכתף בכמות גדולה, "אנזו, לוקאס. קומה אחת" צעקתי בקשר מעיף אותו הצידה ויורה בו בכדי שאם יקרה לי משהו היפנים לא יוכלו להשתמש בקשר למלכודת. התקדמתי לעוד חדר פותח את הדלת עם האקדח מכוון, ריק. עברתי לחדר הבא, שלושה יפנים, יריות מדוייקות לראשם והם נופלים. שבע הלכו, לפי מה שראיתי במצלמות נשארו עוד שלושה והנסיכה היפנית. התקדמתי אל החדר הלפני אחרון. מה לוקח להם כל כך הרבה זמן להגיע לעזאזל.
נכנסתי אל החדר רואה שני יפנים, יורה שתי יריות מדוייקות. אף פאקינג כדור לא נפלט. נגמרה התחמושת לעזאזל. העפתי את האקדח מידי לפניו של אחד היפנים מוריד אותו מפוקוס ובועט באקדח שהיה בידיו של היפני השני. חטפתי את האקדח שלו שעף על הרצפה מוריד ירייה בודדה ברגלו ומכוון לראשו אך לא יוצא דבר. למה לעזאזל גם לו אין תחמושת.
הוא אחז ברגלו בכאב, בעטתי בחוזקה בראשו מעלף אותו והלכתי אל עבר היפני הקודם שעוד תפס באף המדמם שלו כתוצאה מפגיעת האקדח בפרצופו. פאקינג פתאטים עלובים. "כל כך חלשים" ירקתי עליו בזלזול דופק את ראשו בחוזקה ברצפה מספר פעמים, הגולגולת שלו בוודאות התנפצה. יפני אחרון והנסיכה.
הכתף המזדיינת הורגת אותי. לקחתי את האקדח של היפני השני, מוציא את המחסנית ורואה שני כדורים בודדים. זה אמור להספיק, כדור אחרון לשומר המזויין שלה וכדור אחד לנטרל אותה לבנתיים.
נכנסתי לחדר האחרון במתחם. יריה אחת, יריה שניה, יריה שלישית.
נפלתי על ברכיי, כשהנשק כמעט ועף מידיי. שני כדורים חדרו אחד לרגל ימין אחד לשמאל בזמן שהכדור השלישי שהגיע בדילאי חדר לככתף הימנית. צלף מזויין. הרמתי את ראשי מביט בפרצופים העלובים שלהם, פאקינג זין.
ניסיתי לכוון לראש המזדיין שלו החטאתי את הראשון ואילו השני והאחרון פגע בדיוק בקודקוד ראשו. איך אני מנטרל עכשיו את הנסיכה.
"יפה קאפו איטלקי, חשבתי תיפול הרבה לפני כן" התקרבה אלי עם נעלי עקב והטיחה אותן בפניי. "מילים אחרונות יש לך לפני שאני מביאה את הראש שלך כפרס ליפן?" שאלה שולפת את החרב. מצמידה לגרוני. בהצלחה אנזו, אני מקווה שאתה מוכן לרשת את המאפיה, סליחה אמא שקיבלת אבדה שניה בשבוע אחד.
"פאקינג זונה" צעקה נשמעה וירייה נשמעה. הזזתי את ראשי לקצה המסדרון הרחוק מביט בלוקאס ואנזו עומדים שם, גניחת כאב נשמעה כשהיפנית המזויינת נפלה על הרצפה כאשר ביטנה מדממת.
"תרחיקו מכאן את כל החיילים, שיעופו מכאן חזרה לבתים עכשיו. שאף אחד לא יראה אותי ככה וידע על מצבי, מבחינתכם אני לא נפצעתי" צעקתי בזריזות לעברם מתאפס על עצמי. אסור שאף אחד ידע שהקאפו נפצע שלא יתחילו דיבורים, אני אפילו לא יודע מה רמת הפציעות. לוקאס נעל את הדלת של הקומה הראשונה.
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...