דיאנה
הריח מהבישולים מילא את אפי, טעמתי מכל מה שהכנתי לראות שהכל יצא כמו שצריך ואני יכולה להישבע שהתמלאתי כבר מזה. על הגז עמדו סיר מרק גדול, סיר בולונז שאני מתחרטת שלא הוספתי לו קצת יותר מלח ובצמוד אליהם סיר פירה גדול שכבר היה מוכן. בתנור התבשלו להם הדגים והמחבת כבר תפסה את נקודת הגז הרביעית והתחממה עם שמן בכדי לטגן את השניצלים המצופים שחיכו.
"פאק" מלמלתי לעצמי כשהרגשתי כאב חד בבטני, לעזאזל למה אלוהים ברא אותי אישה? ההריון הזה עוד לא באמצע שלו וכבר נגמרתי מהבחילות וההקאות. "אמא אני מחר אסע עם נאצ'ו לבדיקות, אמורים לגלות את מין העובר. תצטרפי אלינו?" שאלתי אותה כשענתה לשיחת הטלפון שלי. "בטח, אני אדבר עם אוסקר שיקח אותי על הבוקר אליכם" קראה בעליזות וכבר צעקה לאוסקר, הנהג שלה שיתכונן לנסיעה בבוקר.
לאחר עשרים דקות של פטפוטים עם אימי, כל השניצלים כבר היו מטוגנים והדגים כבר יצאו מהתנור. מזגתי קערת מרק ממלאת אותה בכל טוב ושמה שם בדיוק את הדברים שנאצ'ו אוהב, שקדי מרק, עוף חם, גזר ושמיר. "נאצ'ו" קראתי לו מהסלון, "מה דיאן" הוא ניגש אלי וטפחתי על כיסא הבר הגבוה. "עם כל הדברים שאתה אוהב, בתאבון בייב" נשקתי ללחי הימנית שלו ברכות. "תודה" מלמל לוגם מהמרק החם.
עליתי במדרגות, הולכת במסדרון הארוך עד שהגעתי לחדרה של נאיה. נשמתי עמוק דופקת על הדלת הלבנה שנפתחה כמה שניות לאחר מכן, "דיאנה" אמרה מופתעת. אפה היה אדום מידי מאחר וקינחה אותו יותר מידי. "אני יכולה להיכנס?" שאלתי והיא הנהנה זזה מהדלת, מפנה לי מעבר. נכנסתי לחדרה המסודר מתיישבת על מיטתה. "אני לא רוצה להישמע חצופה אבל יש סיכוי לכמה דקות לבד?" פניתי אל מיה בחיוך קל. "בטח, הלכתי להציק לאנזו" היא קרצה לנאיה שפלטה צחקוק ויצאה מן החדר סוגרת את הדלת אחריה.
"אז, כמה זמן תכננת על ארוסי?" שאלתי מיישרת אליה מבט חד, מחכה לתשובות. היא השפילה את ראשה אל ידה, משחקת עם הטבעות שעיטרו אותן. "אני לא תכננתי עליו דיאנה, זה לא.. היה אמור לקרות זאת היה טעות איומה אין לך מושג כמה אני מצטערת על מה שעשיתי, ומתביישת בכך" היא גמגמה, יכולתי לראות לפי גופה שהיא חשה באי נעימות.
"אני לא כועסת עלייך לשניה, הרבה נשים ניסו להיכנס לי ולנאצ'ו בזוגיות ללא הצלחה פשוט בחיים לא ראיתי אותו באמת מייחס למישהי חשיבות.." השבתי בכנות, מעולם הוא לא הזיז את ראשו לא ימינה ולא שמאלה. "כן נפגעתי ממך מעט, התייחסתי אלייך יפה כל הזמן לדעתי ודאגתי לך. אבל כמו שאמרתי, נאצ'ו הוא זה שחייב לי לא את... בסך הכל בסופו של דבר את בת שמונה עשרה, טבעי שתתבלבלי ותעשי טעויות אני פשוט לא רוצה שיהיה כאן מצב לא נעים ביננו עד שימצאו פתרון לחוב של ההורים שלך" חתמתי והיא השיבה לחיוב בראשה.
"אני באמת מתנצלת דיאנה, לא התכוונתי לפגוע באף אחד. אני יודעת שהתייחסת אלי יפה ואני תמיד הערכתי את זה גם אם זה לא נראה ככה. התלהבתי שמישהו כמו נאצ'ו הסתכל עלי, הרגשתי אבודה אחרי שגיליתי שההורים שלי במאפיה ועוד מכרו אותי ככה" היא הרגישה צורך להסביר את עצמה והתעטשה, אני אשקר אם אומר שלא ריחמתי עליה. "הכנתי אוכל, בואי" נעמדתי מחייכת אליה והיא חייכה בחזרה מובלת אחרי למטבח.
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...