פרק 11

379 40 45
                                    


נאצ'ו

"דיי ברונו" הקול הילדותי שלה נשמע באוזניי בצחקוקים כשהוא מספר לה עוד בדיחה. גלגלתי את עייני מחריק שיניים בזעם, אני לא יכול לשמוע תזיוני שכל האלה יותר. 

"ברונו, תשאיר אותנו לבד כמה דקות" ניגשתי אל השניים והוא הנהן וקם, נאיה החמיצה פרצוף ושחקה בשיערה. "צריך משו?".

"את זוכרת שאת צריכה לשחק אותה הבת זוג של לוקאס נכון נאיה? אני יכול בשניות בודדות להפוך אותך לאסירה במרתף ויגמר כל הסיפור" חייכתי בעוקצנות חיוך של השטן.

"אני לא רואה פה את ארוסתך המדהימה באיזור".

"ובכל זאת, שלא תשכחי לרגע".

"קאפו, אתה מזלזל בי קצת יותר מידי. אל תדאג הבת זוג שלך לא תדע שחטפת בחורה ואתה חושק בה".

"היית מתה שאני ארצה לגעת בך בכלל. את סך הכל עוד ילדה מטומטמת בת שמונה עשרה שלא מבינה לאיזה תסבוכת היא נכנסה" זעמתי כבר מהשטויות שיצאו לה מהפה.

לא, זה כי אתה מתאפק לא לזיין אותה. תעיף את המחשבות המזויינות האלה נאצ'ו.

"מה שעושה לך טוב לחשוב, אם סיימת אתה עושה לי צל על הפנים" השיבה בזלזול ואחזתי בידה בחוזקה מקים אותה לעמידה, "את משחקת איתי משחקים נאיה? את רוצה לראות מה קורה למי שמשחק איתי משחקים?" לחשתי לאוזנה מרגיש את גופה מצטמרר בצמוד אלי ואת החבר שלי נעמד לו.

"אתה לא תעשה לי כלום" מלמלה בביטחון ונאנקת. "את חושבת? פעם הבאה זה יקרה לך" זעמתי שולף אקדח ויורה ירייה בודדת ומדוייקת בראשו של אחד משומרי הראש שבדיוק עבר ומעלים כספים מהמאפיה. צרחה נפלטה מפיה כשגופתו התרסקה על הרצפה מציפה אותה בדם.

"אל תתעסקי איתי נאיה, אני ברור?" שאלתי בקול שטני והיא הנהנה במהירות עם ראשה, שחררתי את ידה והיא ברחה משם מחזיקה עם היד את פיה כשדמעות יוצאות מעיניה. "תנקו פה" פקדתי לעבר שאר השומרים.

"מה קורה נאץ'" דיאנה נכנסה אל הבית מאוחר יותר עם אליאס שמלווה אותה אוחז בשקיות, "מה קנית יפה שלי?" שאלתי מחבק את גופה החטוב ונושק לראשה.

"כל מיני דברים, קניתי לך חליפה אני רוצה שתמדוד" ביקשה.

"מאוחר יותר, יש כמה דברים שאני צריך לעשות" השבתי והיא חייכה חיוך עדין בחיוב. "נאיה, מה שלומך? איך את?" שאלה לפתע את הבחורה הקטנה שעברה לידנו. "בסדר, מה שלומך?" גייסה חיוך רחב.

"כרגיל, שופינג וכאלה. מוזמנת להצטרף אלי פעם הבאה. את רוצה נכין משהו לאכול?" שאלה אותה. דיאנה הייתה מכורה למטבח, היא מאוד אהבה לבשל ולאפות. הייתה לה התמכרות רצינית לכך. "בטח, למה לא" השיבה בחיוך שקלטתי ממטר שמזוייף והעבירה את מבטה אלי.

הפנתי אליה מבט תוקפני ומזהיר והן התקדמו אל המטבח. "שים עליהן עין" פקדתי על אליאס והלכתי אל חדר העבודה.

"מצאנו תוכנית פעולה נגד היפנים, הרוסים בעד לעזור לנו ודיברנו גם עם הספרדים. היפנים מרתיחים את כולם כרגע. אנחנו יוצאים הלילה לפעולה משולשת, אחד במחסני הנשק שלהם, אחד במחסני הרפואה ואחד במועדון המרכזי. אתה מצטרף?" אנזו פתח בקול קר את השיחה בעוד לוקאס מתעסק בנשקים.

העלתי חיוך שטני על פניי, "אתה יכול לחלום שאני אפספס את זה".


דיאנה

"את אוהבת עוגת גבינה?" שאלתי את נאיה לאחר שהכנסנו תפוחי אדמה מתובלים אל התנור עם עוף, העמדתי סיר מרק אטריות על הגז וסיר אורז בלהבה השניה. "אני לא ממש טעמתי עוגת גבינה אי פעם" השיבה בחיוך מובך.

"אני אכין, את תראי איזה טעים זה".

"תודה.. כמה זמן את ונאצ'ו ביחד?".

"שמונה עשרה" עניתי בחיוך מאוהב. "מרגיש כאילו זה התחיל אתמול".

"ואו, הרבה מאוד זמן.. אני רק נולדתי לפני שמונה עשרה שנה" הניחה את ידה על העורף.

"כן, הזמן טס כשנמצאים במקום שטוב לנו בו. מה איתך ועם לוקאס איך מתקדם העניינים?" שאלתי בסקרנות.

"הולך די טוב" שיחה בידה, משהו הרגיש לי שהיא משקרת אבל אני לא אלחץ עליה כרגע אז החלטתי לא לענות.

When she arrivedWhere stories live. Discover now