פרק 8

415 45 20
                                    


נאיה

"שוט טאקילה" חייכתי אל הברמן, סוף סוף לצאת קצת, להתאוורר. אני לא אשקר, אני מחבבת את החיים באחוזה. אני מרגישה כאילו למישהו באמת אכפת ממני, אני ולוקאס התקרבנו מאוד, ההורים שלי לא דאגו לי כמו שהוא דואג לי. מצד שני זה כל כך מוזר, אני לפעמים גם כל כך לבד, אני מתגעגעת למיה ולשאר החברים שהיו לי.

הברמן מזג כוסית לי ואחת לו והרים איתי לחיים. "מה את עושה פה לבד?" שאל, "באתי עם לוקאס" משכתי בכתפיי בשעמום מתפללת שיבוא ויגאל אותי מהחוסר מעש הזה. "לוקאס סוריאנו? מה לך ולו".

"סיפור ארוך" השבתי והוא הנהן. "היה נחמד, אלכס" אמרתי קוראת את שם התג שהתנוסס על חולצתו והלכתי לרחבה המלאה באנשים.

רוב האנשים שהיו כאן נכחו עם חליפות ואילו הבנות לבשו בגדים שלא מסתירים יותר מידי.

זזתי לפי הקצב מתענגת על השיכרון שעולה לי עם הזמן עוד ועוד. מכוסית אחת התגלגלו כבר כמה, הרגשתי שאני לא מצליחה להפסיק לשתות. 'למה את צריכה את החרא הזה' קולו של נאצ'ו הדהד בראשי כשבאתי לשתות עוד כוסית אחת.

הנחתי אותה על הבר בהיסוס כשראשי מסוחרר. מקסימום אשתה אותה אחר כך.

"איך קוראים לך, בת כמה את?" הברמן ממקודם שאל, "נאיה, שמונה עשרה" השבתי והוא הנהן. "סיימתי משמרת, מה אומרת תרקדי איתי קצת?" אלכס הגיע מאחורי. "תלוי".

"תלוי במה?" חייך אלי בפלרטטנות. "בכמה טוב אתה רוקד".

"אני מניח שכבר תגלי" הוא חייך, "למה את לא שותה?" שאל מביט בכוסית שמזג לי לפני מספר דקות.

"מסתובב לי הראש קצת למען האמת" השבתי בחצי כנות, לא מתכוונת לומר לו שהסיבה העיקרית היא שהמילים של הקאפו שלו מהדהדות בראשי.

"מה את ילדה?" שאל בלעג ונשכתי את שפתי האחרונה מביטה בכוס לשניה, הרמתי את מבטי אליו רואה את עיניו תקועות על שפתיי. 

"תביא, למה לא" חיוך רחב עלה על פניו כשהוא מביא לי את הכוס ואני שותה במהרה.

הוא משך את ידי לרחבה ורקד צמוד אלי, הרגשתי את החבר הקטן שלו נצמד אלי גם הוא, ראשו נכנס בשקע צווארי מסניף כשידו עוברת על על גופי, סורקת וממששת. אני מזיזה את ישבני בצמוד לאיברו בחושניות, מרגישה באופוריה, תחושה שמעולם לא הכרתי.

"אני אזכה לטעום ממך קצת הערב?" לחש לאוזניי ונושך את הקצה, גניחת עונג נפלטה מפי בעוד ראשי נופל אחורנית על כתפו. "בואי סקסית קטנה" אמר מוביל אותי לכיוון הבר כשידיו אוחזות במותניי, "קחי תשתי בנתיים עוד משהו" אמר מביא לי עוד כוס ושתיתי במרץ, "תחכי כאן אני כבר חוזר" המשיך מחליק את ידו על ישבני ומוחץ.

התבוננתי בו נכנס אל הבר ופותח ארון כלשהו שולף מפתח, הבזקים עוברים בראשי לפתע ואני מרגישה שזה לא נכון לי, אני מרגישה מבולבלת, חולשה עוברת ברגליי. 'אם את צריכה משהו תסמסי לי נאיו' אני נזכרת במילותיו של לוקאס ומוציאה את הפלאפון הזמני שנתן לי מהתיק הקטן. 'לוק' סימסתי לו והוא מיהר להגיב. 'אה נאיו, הכל בסדר??'.

When she arrivedWhere stories live. Discover now