פרק 6

388 42 38
                                    


נאיה

אור חזק בהק מתריסיי חלוני וסינוור את פני קלות.

קמתי כשטעם מר בפי ובחילה קטנה עוטפת את בטני, לא זוכרת יותר מידי מאתמול.

הלכתי אל עבר הארון מוציאה ממנו חולצה לבנה שהייתה גדולה עלי בהרבה ומכנסון שחור קצר שלא רואים מבעד לחולצה.

צחצחתי את שייני שוטפת במים את פניי וירדתי אל החצר.

הסתכלתי על הפרחים שהיו שתולים בצידי החומה, חלקם נבלו וחלקם עוד נאבקו על חייהם. המהמתי לעצמי בעודי מתקרבת לשם עם משפך מים מלא ומשקה את הפרחים שעוד נאבקו על חייהם, בניסיון לפתח את הגינה קצת ולשמר אותה.

כשעמדתי קרוב מידי לגדר הרגשתי צריבה חזקה ברגלי ונפלתי על הקרקע. נשכתי את שפתיי בכאב מחבקת את הרגל במעט, זה כאב מאוד.

נעמדתי שומרת מעט מרחק מן הגדר וממשיכה להשקות את העציצים והפרחים לאורכה. 

"בוקר טוב נאיה, מתי קמת?" לוקאס התקרב אלי מחבק אותי. "לפני שעה בערך".

"עשית בלאגן אתמול" העלה מבט משועשע על פניו, "נאצ'ו כמעט ירה בך".

"מה" מלמלתי בשקט נזכרת במעט, אותי עומדת באמצע המטבח עם זכוכיות, בוכה, נאצ'ו מרים אותי, שיחת נפש קצרה בחדר... וזהו.

"אני לא ממש זוכרת" הרמתי את מבטי אליו והוא משך בכתפיו מניח את ידו על כתפיי מתקדם איתי אל עבר הבריכה. "תגידי למה בנות זה עם מסובך?" שאל כשהתיישבנו על שפת הבריכה.

"תגדיר מסובך" הרמתי גבה מזיזה את רגליי מעלה-מטה.

"יש מישהי שבהתחלה קצת פחדה ממני, חשבה שאני שחקן. יצאנו לדייט הכירה אותי יותר טוב, אחר כך היה עוד דייט ואז פתאום שוב נעלמה. הזמנתי לה פרחים השליח החזיר בטענה שהיא לא מעוניינת. שלחתי לה הודעות גיליתי שאני חסום".

"מתי זה היה ומה עשית עם זה?".

"לפני בערך חודשיים, לא עשיתי עם זה כלום יותר אבל היא לא יוצאת לי מהראש".

"זאת הבעיה, לא עשית עם זה כלום. בחורות מצפות שכן תעשה עם זה משהו. ברגע שלא עשית הוכחת לה בדיוק את מה שהיא חושבת וזה הגביר את החשש" הבטתי בו וראיתי שהוא מבולבל לגמרי.

"בקיצור, תנסה לדבר איתה שוב לוק, וסליחה" המשכתי.

"סליחה על מה?" שאל ולאחר שניה העפתי את גופו למים מתגלגלת מצחוק. הרגשתי את רגלי נמשכת פנימה גם, תוך שניה הייתי בתוך המים החמימים. עליתי מעלה מתגלגלת מצחוק בעודו משפריץ עלי כמות מים גדולה ואני עליו.


נאצ'ו

התבוננתי מהחלון במשרדי בנאיה ולוקאס בבריכה, עייני נתפסו על ידי הבלונדינית הקטנה שלא מפסיקה לצחוק והרגשתי תחושה מוזרה בגופי, הנחתי את ידי על עורפי נושף בחוסר הבנה.

"מה היה אתמול?" שאלתי את אנזו שנכנס לחדרי, "בעיות. היפנים הורידו לנו חצי מהשומרים במועדון ושרפו חצי ממנו".

"המרכזי?" שאלתי, "לא.. מועדון בקצה העיר דווקא. צריך לחשוב על פעולת תגמול" אמר והנהנתי בחיוב.

"תחשוב על משהו ותעדכן אותי לפני, אני מכין בנתיים הפתעה ליפנים".

"מה עם דיאנה?" שאל, "חוזרת מחר?" המשיך.

"כן, מחר בערב אליאס מחזיר אותה". הבטתי בחלון כשצחוק חזק בקע וחיוך התגנב אל שפתיי. אני לא יודע מה הסיפור הזה אבל אני חייב להתרחק מזה כמו מאש.

When she arrivedWhere stories live. Discover now