פרק 14

323 37 20
                                    


נאיה

"אני חייבת לוקאס, נמאס לי להיות בבית כל הזמן זה כבר קרוב לחודש ככה. אתה היית מתחרפן מזמן" רטנתי בזעם, כבר שבועיים שאני מתחננת בפני לוקאס שיאפשרו לי למצוא עבודה. לא בשביל הכסף כרגע, לא מחסירים ממני כאן דבר.. אבל בהמשך כשאצא מכאן כמו שהובטח לי כשימצאו את ה'הורים' שלי, אצטרך כסף. אבל בין היתר כרגע עבור חברה. אני חייבת תעסוקה, חברים, משהו.

עברו שבועיים מאז שאני וברונו התנשקנו, התחברנו מאוד מאז ואני חושבת שאנחנו הולכים לכיוון טוב ממש ביחד. אני לא מרגישה שאני אוהבת אותו ולא יכולה לנשום בלעדיו, אבל בהחלט כרגע טוב לי איתו ואני בטוחה שזה יתקדם לשם בעתיד, אולי זה לא מהיר כמו עם נאצ'ו אבל זה יגיע.

הוא טוב ללב שלי.

"זה מסוכן נאיה, אנחנו לא חיים באיזורים שהם עבורך. מעבר לכך, את יודעת שנאצ'ו לא מאשר יציאה שלך מהאחוזה" הוא נאנח, מיואש לגמרי מהשיחה הזאת שחוזרת על עצמה כל יום לפחות כמה פעמים.

"נאצ'ו? זה הסיפור? אין בעיה!" מלמלתי בעצבים כשגופו המסוקס נכנס למרחב עייני, זזתי מלוקאס מתקדם אליו במהירות. 

"בהצלחה" לוקאס קרא מרחוק ונעלם משם.

"אני רוצה לצאת לעבוד" קראתי כשהגעתי אליו.

מבטו בחן את פני בחוסר הבנה ולאחר מכן הפך לשעשוע.

"לכי לישון נאיה, את נראת לי עייפה קצת".

"נאצ'ו, אני רצינית. אני רוצה עבודה כלשהי. יש כאן ממול האחוזה מסעדה שכונתית, מחפשים שם עובדים... ראיתי מהגדר שלט" השבתי בתחינה.

"לא" נהם מאפר את הסיגריה שהכניס את הרעל שלה אל תוך גופו.

"אני לא אשתף פעולה עם הנושא של דיאנה. אני אספר לה שאני חטופה כאן ולא מטוב ליבי עם ברונו" איימתי, נמאס לי כבר. אני אספר הכל.

"את לא תעזי, כי בשניה שרק תנסי את תכנסי למרתף ולא תצאי ממנו והדבר היחיד שדיאנה תשמע זה שעזבת" הוא חרק את שיניו אוחז עם ידו השמאלית בידיי בחוזקה. נשכתי את שפתיי בכאב מסרבת להכנע.

"תנסה אותי" השבתי, לא נכנעת לאיומיו. "אתה לא תפגע בי" לחשתי מרימה את עייני אליו, הוא לא יעשה לי כלום. הוא לא יעז לפגוע בי.


נאצ'ו

"תנסה אותי" הרוח הלוחמנית שלה השיבה, פיסת שיער דקה נחתה מהרוח על פניה, מבטה היה עצבני, מאוד. היא ניסתה לאיים עלי? היא שוכחת מי אני? היא שוכחת על מי היא מאיימת? על הקאפו של פאקינג איטליה?.

"אתה לא תפגע בי" הוסיפה, האם אני מסוגל לפגוע בה? בילדה שסך הכל בת שבע עשרה שניצבת מולי? הילדה ששיגעה לי תראש מהרגע שהגיעה לחיים שלי?.

"נאיה" נשפתי, עינייה הסתכלו בי כשאני עדיין תופס את זרועה בחוזקה. פאק אני מת לזיין אותה, כדאי שזה יעצר כרגע.

ידה השניה מצאה את עצמה מטיילת על הזרוע שלי והחבר שלי מצא את עצמו נעמד בשניה. נשמתי בחוזקה.

"לא. את לא יוצאת לעבוד" חתמתי את השיחה עוזב את זרועה מכבה את הסיגריה, מתאפס תוך שניה.

מבטה חזר להיות זועם. "אין בעיה, דיאנה תשמע הכל כשהיא תגיע" הסתובבה ללכת. עד כאן.

תפסתי את זרועותיה מצמיד את גופה הקטן אלי, "את בחרת לראות את השטן נאיה, שלא תתפלאי שהוא מבעית" לחשתי לאוזנה, מרגיש את גופה מצטמרר תחתיי. הרמתי אותה בקלילות מרגיש את ליבה פועם בקצב מטורף כשהיא מכה את בגבי.

"תעזוב אותי, פסיכופט. תוריד אותי" צרחות נשמעו ממנה.

נכנסתי אל האחוזה יורד במדרגות אל המרתף ומכניס אותה לאחר החדרים, אוזק את ידיה אל האזיקים המחוברים לקיר. "את רצית את זה נאיה, כשתתאפסי על עצמך ותביני עם מי את מדברת, נדבר. אני לא אחד החברים שלך. אני הפאקינג קאפו של איטליה. הסיבה היחידה שאת בחיים זה בגלל המיליונים שההורים שלך גנבו ממני, לעולם אל תשכחי את זה! את פאקינג כלום" צרחתי עליה כשלא הפסיקה לצרוח. מבטה השתתק לפתע ודמעות עלו בעיניה, יצאתי טורק את הדלת אחרי ונועל.

לעזאזל, אני חייב סקס ובירה.

When she arrivedWhere stories live. Discover now