פרק 13

513 53 33
                                    

נאצ'ו

"לעזאזל, הם מקיפים אותנו" צעקתי לעבר אנזו ולוקאס שהיו עסוקים באיך לא לחטוף כדור. "מישהו סיפר להם על התוכנית, זה לא הגיוני" אנזו המשיך בזמן שמכוון אל החיילים היפנים מולו. "הרוסים הצליחו, הם הפילו להם את המועדון הראשי. הספרדים הצליחו לזיין להם חלק גדול מאוד מהמחסן רפואה שלהם. אנחנו חייבים להצליח כאן" לוקאס קרא.

"אם אני לא חוזר אליכם תוך ארבע דקות תפעילו את הפצצה" החלטתי תוך שניות בודדות. הרמתי את ראשי מכוון אל עבר היפנים מולי, מוריד שלושה מהם בפגיעה מדוייקת. לקחתי שתי פצצות בידיי ורצתי אל תוך המחסן כשקריאותיהם של לוקאס ואנזו מאחורי.

נעמדתי מלפני הקיר, מציץ עם ראשי פנימה. קלטתי שני יפנים גדולים בפטרול. חיברתי את המשתיק קול יורה שלוש יריות בראשון ועוד אחת בראשו של השני. שניהם נפלו על הרצפה והתקדמתי לשם. אזעקות נשמעו לפתע במחסן, אני חייב להזדרז. חיברתי את הפצצה מפעיל אותה לעוד דקה אחת בדיוק, מניח במקום המרכזי.

רצתי אל עבר אחד הקירות התומכים של המבנה מחבר גם שם בצמוד עוד פצצה עם טיימר לדקה, ברגע שהיא תתפוצץ כל המבנה יקרוס. "קאפו, מצב?" לוק עלה בקשר. באתי להשיב אך לפתע עשרות יפנים נכנסו אל שטח המקום. "נאצ'ו, מצב לעזאזל. יש לנו עשרות הרוגים. איפה אתה, אל תגרום לנו להפעיל את הפצצה המזויינת" אנזו צעק בקשר.

פתחתי בריצה מהירה לכיוון היציאה, מביט בשעון ורואה חצי דקה שנשארה. "תתפסו אותו, הוא כאן" שמעתי קול יפני, הבטתי לאחור קולט את הקונסיליירי היפני צורח ושולף נשק. קולות היריות שורקות מצדדי, אני יוצא משטח הבניין רץ אל עבר הרכב שלוקאס ואנזו בתוכו.

ירייה מדוייקת חודרת אל שטח הגב שלי, באיזור הכתף האחורית בזמן שעוד אחת מפלחת את דרכה לרגלי. "פאקינג שיט, לעזאזל" צעקתי. לוקאס יצא מיד עם הרכב, יורה לכל כיוון וגורר אותי אל תוך הרכב. פיצוץ אדיר נשמע, אני מרים את מבטי אל המבנה. הכל עולה בלהבות, המבנה קרס. "סעו" נאנקתי בכאב. חריקת גלגלים מהירה נשמעה, הצלחנו.

"כדאי שרופא יראה אותך" לוקאס אמר בעוד הוא ואנזו עוזרים לי להיכנס אל האחוזה. "מאוחר יותר, שאנזו יוצא את הכדורים קודם לכן" השבתי.

"לעזאזל נאצ'ו. בחיים שלך אל תלך לנו ככה יותר" המשיך ומשכתי בכתפיי.

"עשיתי את מה שהייתי חייב לעשות".

"כן? ואיך היינו מסבירים את זה לדיאנה לעזאזל? ולכל שאר המאפיה? ההורים שלך? שהקאפו החדש שלהם מת בשביל פעולה מזויינת שכל אחד יכל לעשות?".

"אבל לא כל אחד היה מצליח, אני הצלחתי. זה ההבדל".

נכנסנו אל הבית, דיאנה ראתה אותי מניחה את ידה על פיה בבהלה. "נאצ'ו, אלוהים מה קרה?!" צרחה רצה אלי בעוד אנזו מונע עם ידו את קרבתה. "תזהרי, הוא פצוע" אמר באדישות.

When she arrivedWhere stories live. Discover now