נאיה
הרגשתי את קרן אור השמש מאירה על פניי ומסנוורת אותי, עייני התכווצו והסתובבתי אל החושך מרגישה את כאב הראש מכמות האלכוהול ששתיתי אתמול. עיניי נפקחו כשנזכרתי במה שהיה עם נאצ'ו בלילה. האורגזמה הראשונה שלי. זה הרגיש פאקינג טוב, נתתי להתמסר להרגשה לכמה דקות לפני שאני קמה. הלכתי אל השירותים שוטפת את פניי וירדתי משם אל המטבח מחפשת אחר פרי כלשהו.
"אם תגידי לי מה את מחפשת זה יהיה יותר קל נאיה" הרמתי גבה מסתובבת ורואה את אנזו מולי. "תפוח, יש לכם פה פאקינג תפוח או שאין לכם כלום כאן?" רטנתי כשלא מצאתי כלום והוא הביט בי במבט מיואש מצביע על פינה כלשהי שהיה בה סלסלת פירות. נאנחתי הולכת לשם לוקחת כמה פירות ומתחילה לחתוך אותם לסלט.
"תביאי" הוא נעמד לידי והושיט את ידו אל חתיכת בננה שחתכתי והסתובבתי אליו במבט רצחני, "אל תיגע לי בזה שאני חותכת יכולת להחתך יא פסיכי אחד" קראתי והוא הביט בי במבט משועשע. "כן, ואז היה יורד לי דם ומה היה קורה?" שאל באדישות וגלגלתי את עייני נאנחת. "אתה אדיוט", "ואת טיפשה" החזיר לי מבט נוקב גם. הבטנו זה בזו במשך דקה ארוכה עד שנקרעתי מצחוק והוא הביט בי כאילו נפלתי מהירח.
"למה אתה לא סובל אותי, לא עשיתי לך כלום" נדתי בראשי בעצבים ממשיכה לחתוך את הפירות. "זה לא שאני לא סובל אותך, אני לא סובל את העתיד שאת יכולה להרוס למאפיה שלנו. המשחקים שלך עם נאצ'ו יסתיימו ברע יום אחד ויש הרבה על הפרק" קבע משלב את ידיו החסונות.
"אני לא משחקת עם נאצ'ו שום משחקים, בנתיים אני כאן בניגוד לרצוני אם שכחת" נשפתי בזעם. "איפה נאצ'ו באמת" שאלתי מרימה ראשי כשהבנתי שלא ראיתי אותו בסביבה. "הוא נסע לחופשה עם דיאנה" אמר מדגיש את שמה של דיאנה ונאנחתי משפילה את מבטי אל עבר הסלט בחזרה. "לא משחקת משחקים אעלק" גיחך בזלזול.
"אני יודע עליכם נאיה, נאצ'ו סיפר לנו מספיק לזיין את השכל" הרים את קולו ולוקאס הגיח מהחצר לאזורינו. "מה קורה פה אנזו" שאל בשעשוע נעמד לידינו, "על מה המהומה".
"אני סך הכל מסביר לנאיה מה המשחקים שלה יכולים לעשות למאפיה שלנו, אבל כנראה שהגיל שלה לא מאפשר לה להבין דברים בבגרות" גלגלתי את עייני בכעס, מופתעת מהעובדה שנאצ'ו סיפר להם על כך.
"כן נאיה... תאמת שנאצ'ו באמת סיפר לנו על מה שהיה בניכם. את היום לא מבינה את זה אבל אם תשארי קרובה למאפיה ועם ברונו את תביני את זה יום אחד. יש לך בן זוג שדואג לך, את לא יכולה לשחק משחקים ובטח שלא עם הקאפו. אם ברונו ידע שבגדת בו את לא מבינה איך הוא ישתולל" לוקאס הסביר מניח ידו על כתפי ונשענתי עליה בעצבות.
"הדבר היחידי שקרה זה שגמרתי, לא שזה עניינכם. זה לא ששכבנו" הגבתי בילדותיות מסרבת להאמין שזאת הייתה טעות, טעות אכזרית ונוראית. "רגע מה? על מה את מדברת לעזאזל" אנזו יישר את מבטו אלי לפתע והבטתי בו בבלבול. "על מה אני מדברת? על מה אתם מדברים" קולי רעד.
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...