פרק 26

251 24 9
                                    


נאיה

"היי ברונו" קראתי לעברו כאשר ראיתי אותו יושב על יד הבריכה בפלאפון ללא חולצה, תחבושת עדיין עטפה את ביטנו. "שלום יפה שלי" הוא בא להעמד, "לא לא אל תעמוד" מיהרתי לומר ולהתיישב לידו כשידיו עוטפות אותי בחיבוק. איך אני עושה את זה לעזאזל עכשיו.

"איך עובר עלייך היום?" שאל בעודו מלטף את שיערי, הזזתי את רגליי בתוך המים. "עוד יום" גייסתי חיוך מאולץ, בחיים לא נפרדתי ממישהו. איך עושים דבר כזה ועוד שהוא פצוע אלוהים. "אני מכור אלייך" הוא קירב את ראשי מצמיד אותו אל בית החזה שלו.

"ברונו" מלמלתי והוא המהם, אלוהים אני לא מסוגלת. יישרתי את מבטי קולטת את נאצ'ו עומד במשרדו מתבונן בנו דרך החלון כשמבט רצחני על פניו. הולי שיט הוא יהרוג אותי אם אני לא אסיים את זה עכשיו. "רצית לומר משהו?" שאל לאחר שתיקה ארוכה.

"אתה יודע שהיית נקודת האור שלי בבית בחודשיים האלה נכון?" התחלתי לומר. 'אסור שהוא יגלה שבגדת בו' קולו של לוקאס מהשיחה מלפני שבועיים הדהדה בראשי. 'זה מאפיה פה זה לא תיכון נאיה, זה מסוכן' קולו של אנזו קפץ גם כן.

"אני באמת לא יכולתי לדמיין את עצמי פה בלעדייך, אתה עזרת לי כאן והגנת עלי. היית הנשיקה הראשונה שלי" ידי מצאה את מקומה בעורפי באי נעימות כאשר ראשי עזב את חזהו והתרחקתי במעט. "זה מגיע לאן שהוא נאיה?" הוא שאל מרים גבה ונשפתי בתסכול נאנחת. "אני הבנתי לאחרונה שאני לא מרגישה כלפייך רגש רומנטי.." פלטתי את זה וגבותיו קפצו בהפתעה.

"הייתי בטוח שאת תספרי לי על זה שבגדת בי, אבל אני מבין שאת סתם פחדנית" הוא גיחך בזלזול ונעמד בכאב. "על מה אתה מדבר?" מלמלתי מעט לחוצה. "לעזאזל נאיה את חושבת שאני לא רואה את מה שקורה בינך לבין נאצ'ו? את חושבת שהסתרת את הסימנים המזויינים שהוא עושה לך בצוואר כל כך טוב?" עצבים יצאו מקולו ואני בטוחה שאני החוורתי באותו רגע כאילו ראיתי רוח.

"זה לא נכון" גמגמתי נעמדת, "תעשי לי טובה" גיחוך אכזרי יצא מפיו. "זה היה שווה את זה? הכל בשביל להיות הזונה של הקאפו?" המשיך באכזריות, חץ היישר ללב. "למה אתה מדבר אלי ככה" מבט פגוע עלה על פניי בעודי מנסה להכחיש את המבט הפגוע שלו. לעזאזל אני פגעתי בו. פאקינג בגדתי בו.

"את עוד שואלת למה? יכולתי לתת לך הכל נאיה" ידו אחזה לפתע בזרועי בחוזקה, "ואת בחרת ללכת להיות האישה מהצד, שמונה עשרה שנים הוא לא זז לא ימינה ולא שמאלה מדיאנה וכמו נחש פיתית אותו" הוא הצמיד אותי אליו בחוזקה. "אז תגידי לי, כשנתת לי חודשיים רק לנשק אותך הוא כבר הספיק לזיין אותך?" שתקתי כשהדמעות עולות לעייני. הוא מפחיד אותי, איפה נאצ'ו לעזאזל.

"הכל היה לו ועד שהיה לי משהו אחד לעצמי הוא לקח אותו, חבר אעלק" הוא מלמל בזלזול, שד יצא ממנו. זה לא ברונו שאני מכירה. הרמתי את ראשי אל המשרד של נאצ'ו אך הדבר היחידי שראיתי זה את הגב שלו מופנה אלינו בעודו יושב בשולחן העבודה, לעזאזל הוא אפילו לא שם לב מה קורה פה.

When she arrivedWhere stories live. Discover now