נאצ'ו
"את לא מעשנת כשאת בעבודה, את לא מדברת עם מי שלא צריך, את לא עושה כלום חוץ מדברים שקשורים לעבודה. משהו אחד הכי קטן לא נכון ואני מטיס אותך מכאן על טיל ואת לא תראי אור יום נאיה" נהמתי חצי שעה לפני פתיחת המועדון, בעודה ניצבת מולי עם גופיה קצרה של העבודה בבר, פאקינג אלוהית.
"אל תדאג, למדתי לא לדבר עם מי שלא צריך" הטיחה בזלזול מגלגלת את עייניה היפות ונעלמת משם. היא עצבנית, ובצדק.
כמה שעות לפני כן
"איפה נאיה, אנחנו לפי המעכב רואים שהיא באחוזה אבל אף אחד לא ראה אותה מהבוקר" לוקאס וברונו הגיעו אלי בעוד אנזו מאחוריהם נראה משועמם מהסיטואציה ומתעסק בסכין שלו. "היא באחוזה, הכל בסדר" סיננתי מביט בדיאנה מבשלת במטבח, שיערה מתוח לקוקו גבוה ומדגיש את תווי פניה החדות.
"איפה היא?" לוקאס נהם, החזרתי לו מבט תוקפני בין רגע, שלעולם לא ישכח מי זה אחיו. "במרתף" גלגלתי את עייני, נמאס לי כבר מהבחורה הקטנה הזאת שמשגעת פה את כל הבית. "במרתף?" ברונו צעק בכעס ומיהרתי להשתיק אותו. "דיאנה פה, תסתמו את הפה שלכם" נהמתי בחזרה כשזעם משתלט על גופי. סגרתי את דלת חדר העבודה והתיישבתי.
"נאיה החליטה להתנהג איך שבא לה, לדבר איך שבא לה ולעשות מה שבא לה. אם שכחתם היא אסירה פה! היא לא על תקן החברה של הבית והגיע הזמן שהיא ואתם תזכרו את זה! היא לא יוצאת משם עד שאני אחליט וזה סופי" הסברתי מרגיש את העצבים מטפסים בגופי ומשחקים להם.
"נאצ'ו, אתה לא חושב שאתה מגזים? היא ילדה" אנזו התערב לפתע, "אתם מזלזלים בשיקול הדעת שלי?" חתכתי את מה שלוקאס וברונו באו להגיד גם. "אתה יודע שלא, אני אדבר איתה ואנסה לרסן את ההתנהגות שלה אבל אתה חייב להרפות קצת. היא מטמטמת אותך ממתי אתה נותן למשהו להשפיע עלייך" ברונו הניח את ידו על כתפי ויצא מהחדר סוגר את הדלת מאחוריו. נשפתי בתסכול, תחושה שמעולם לא חוויתי.
"שמישהו יספר לו שהסיבה שנאיה מטמטמת אותו ככה זה שנאצ'ו חם על הבת זוג שלו" לוקאס השיב בטון משועשע והפנתי את מבטי בחדות אליו. "לוקאס".
"לא אמרתי כלום" הרים את ידיו מעלה. "בכל אופן, אני אדבר איתה גם אבל תרפה. אל תשכח שדיאנה כאן אתה לא צריך בעיות" המשיך ויצא מהחדר גם הוא.
"אתה לא באמת התאהבת בילדה הזאת" אנזו פתח לפתע מרים את מבטו אלי, "אני לא מאוהב בה אנזו אל תדבר שטויות" נאנחתי, "היא סתם מסקרנת אותי".
"אם אתה רוצה אפשר לשלוח את דיאנה לשבוע למשפחה שלה.. תבין למה נאיה מסקרנת אותך ככה" אנזו משך בכתפיו באדישות. "אל תדבר שטויות, אתה זוכר בת כמה היא ובן כמה אני" גלגלתי את עייני.
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...