דיאנה
"לאן הולכים?" שאלתי את נאצ'ו בעודי מסדרת את הגלוס על שפתיי.
"הפתעה" קרץ לעברי והסמקתי כמו ילדה בגן, כמו תמיד ממנו.
"התגעגעתי אלייך, היית חסר לי השבוע הזה" התבוננתי בפרופיל פניו היפיפיות. "הסתובבתי עם אמא שלי אתמול בבוקר, בחרנו שמלת כלה" הוספתי.
מבטו החד עבר אלי וחיוך נפרש על שפתיו, "באמת יפה שלי?". הנהנתי בחיוב.
"אני שמח לשמוע, בטוח שהיא מדהימה".
"מה עם חליפה נאץ'?" שאלתי והוא בתגובה משך בכתפיו, "אני יכול גם יום לפני לבחור. תאמיני לי שאף אחד לא יגיד לי לא" השיב משועשע.
"הגענו" עצר את הרכב ומספר שניות לאחר מכן פתח את הדלת מושיט לי יד, תמיד אהבתי את זה שהוא היה כל כך ג'נטלמן.
ירדתי מן הרכב נעזרת בידו ומביטה במקום יפיפיה סביבי. "ואו" חייכתי בהלם.
שדה של פרחים בכל מיני צבעים כשבקצה רואים חוף ים מבצבץ, "זה יפיפיה" עייני נצצו. ידו עטפה את גופי מצמידה אותי אליו, הסתובבתי נושקת לשפתיו ברכות. "אני אוהבת אותך" חייכתי.
"את הכל בשבילי" השיב, מחשבותיי נדדו לעוד חודשיים קדימה, לחתונה שלנו. סוף כל סוף זה יקרה, נהפוך לאחד.
"תגיד, איך זה שנאיה ולוקאס יוצאים ובחיים לא ראיתי אותה" שאלתי לאחר שעה שאנחנו אוכלים, שותים ונהנים מהרקע הקסום שנפרס לפנינו.
"אני גם ראיתי אותה פעם ראשונה השבוע" משך בכתפיו, "למה הם לא ישנים ביחד?" הוספתי.
"אין לי מושג וגם לא כל כך מעניין אותי" ענה בקולו הקר.
נאצ'ו
"אין לי מושג וגם לא כל כך מעניין אותי" השבתי בקור, משהו במחשבה של לוקאס ונאיה ישנים ביחד הטריף את מוחי וגרם לי להתחרפן, רציתי להיות היחידי שמניח את הידיים שלו עליה.
המבט שלה שהשארתי אותה ככה במטבח, תלויה באוויר. יכולתי כבר להרגיש את השפתיים שלה, ואז דיאן ירדה.. לעזאזל עם הרגע הזה. "מה יש, אני מרגישה שאתה לא איתי".
"אני איתך, למה לא איתך יפה שלי?".
"לא יודעת, אני מדברת ואתה באוויר, הכל בסדר.. קרה משהו בשבוע הזה?" שאלה בהיסוס נושכת את שפתה התחתונה, עם כמה שאהבתי את זה אצל נאיה זה היה יותר מושך.. לעזאזל נאצ'ו תסתום כבר.
"הכל טוב, סתם בלאגן עם הרוסים.. כמה בוגדים במאפיה גרמו לנו לחוב אצליהם והפסד כלכלי" השבתי חצי משקר חצי דובר אמת.
"אה" המהמה. "מצאתם לזה פיתרון?". "אפשר לומר אבל זה יקח זמן, עד אז העניינים רגועים לפחות".
YOU ARE READING
When she arrived
Teen Fictionכשהיא הגיעה. הם היו הזוג המושלם, הם היו בלתי מנוצחים ביחד, הם הכירו אחד את השניה כמו שמעולם לא הכיר אדם את עצמו, הם השלימו אחד את השניה, הם היו הכל.. עד שהמגדל התפרק להם בין הידיים. נאצ'ו סוריאנו, היורש של המאפיה האיטלקית, בן שלושים ושלושה ובזוגיות...