פרק 29

320 26 21
                                    


נאיה

התבוננתי בפניו של נאצ'ו במטושטש, הראש שלי בתוך לונה פארק מהכמות שהפסיכי הזה נתן לי לשתות. "אתה סקסי" פלטתי בעודו מתכופף לעברי מסתכל בעייני. "נאיה, בבקשה אני מתחנן בפנייך תספרי לי מה היה שם" אמר בעדינות שלא מאפיינת אותו והמשכתי להסתכל בעיניו בריקנות. כל הגוף שלי כואב.

"אני לא מסוגלת לדבר עכשיו מסתובב לי הראש" לחשתי אוחזת בו בכאב, "כמה הוא נתן לך לשתות?" שאל ומשכתי בכתפיי, "חלק גדול היה מהפיה ולפני זה עוד שישה כוסות אני לא יודעת כמה" השבתי כשחלק מהמשפט היה קצת לא ברור.

"הוא הכה אותי" מלמלתי כשהתקדם ליציאה מהחדר, הוא סיבב את מבטו אלי מביט בעייני. "אני ראיתי" ענה באכזריות, "והוא ישלם על כך" המשיך. "זה כאב" קולי רעד כשהדמעות עלו לעייני. "הוא.." גמגמתי מתכוונת לספר מה התהלך שם. "נאיה אני אסתכל מה הלך שם במצלמות אבטחה, אל תדברי על זה כרגע אני רוצה שתנוחי" אמר. "אל תשאיר אותי לבד, אני מפחדת" מבטו התרכך בעודו מביט בי, מתלבט מה לעשות.

הוא התקדם אלי מרים את גופי בעדינות ויצא מהחדר מתקדם לכיוון חדר העבודה שלו, הצמדתי את ראשי לגופו מחפשת תחושת ביטחון. "אני מצטער שלא הגעתי בזמן" פלט ושתקתי. ידיו הניחו אותי על הספה הצמודה לקיר, יוצא מהחדר וחוזר אחרי דקה מכסה אותי עם שמיכה שהביא ומניח מתחת לראשי כרית. שפתיו נשקו למצחי והוא הלך לכיסא מתיישב ופותח את הלפטופ שהונח שם, שם באוזניו אוזניות בלוטוס.

עיניי שקעו בפניו מתבוננות במסך, רואה את כל מבטי המשתנים מרגע לרגע. ממבט מתבונן הוא נהפך למבט רצחני ומאיים יותר ויותר עם כל שניה שעוברת, ככה במשך דקות ארוכות. אין לי בכלל מושג כמה זמן הייתי שם וכמה זמן זה הולך עוד להימשך, עייני החלו להעצם. אני כל כך עייפה, כואב לי כל הגוף.


נאצ'ו

עוד דקה ועוד דקה של צפייה בזוועה הזאת עוברת, אפס פאקינג כבוד לאישה. אתה אונס את האישה שלי כי היא לא רצתה אותך?. מבטי התרומם לעברה צופה בה ישנה שינה עמוקה. הלחי שלה פאקינג אדומה. נשמתי בכבדות מרגיש את הרצון העז שלי לפרק אותו לחתיכות. החזרתי את מבטי אל הסרטון, היא פאקינג מתחננת שיפסיק.

השפתיים המלוכלכות שלו מוצצות את הצוואר שלה כשהיידים שלו מעסות את שדייה בעודה יושבת עליו פאקינג עירומה ומוזגת לעצמה עוד כוס ועוד כוס מכניסה את עצמה לסטלה, אני אחסל אותו. הוא נגע במה ששייך לי. לעזאזל כמה שזה מכעיס אותי לדעת שהיא פאקינג יושבת עליו עירומה.

מצאתי את עצמי מתפלל לאלוהים שזה יסתכם בדבר כזה ולא מעבר. 'אתה מגיע?' אנזו שלח לי הודעה והתלבטתי אם לקרוא להם לראות את זה לפני שנחליט מה לעשות איתו. אנזו מעולם לא סבל את ברונו, הוא תמיד אמר שהוא מקנא בנו בזמן שלוקאס ראה בו כמו אח תאום. אני יודע שאנזו מת להתנפל עליו רק כי כל כך לא סבל אותו ואני בטוח שבתקופה שנאיה נמצאת כאן עם כל האדישות שלו אכפת לו ממנה, אבל לגבי לוקאס הוא פאקינג התחבר לנאיה בחודשיים וחצי שהיא נמצאת כאן, כדאי שלוקאס יראה את זה בשביל לאבד כל רגש חיובי שיש לו לברונו. 'תעלו למשרד' שלחתי.

When she arrivedWhere stories live. Discover now