Hideg verejték.
Yibo hideg verejtékben ébredt. A bőre minden egyes négyzetcentimétere csatakos volt az izzadságtól, a szíve olyan hevesen vert, mintha valaki lecserélte volna egy robotgépre. Felült az ágyban, és torkát egy kétségbeesett kiáltás hagyta el..., ami nem csak a rémálom utolsó nyomait űzte el, de saját megdöbbenését is tükrözte.
Ahogy a helyiség ismerős kontúrjai lassan kirajzolódtak előtte, a felismerés villámként csapott le rá: nem a saját hálószobájában volt. A lakosztályát a sötétbarna és krémszín harmóniájában tervezték meg. Fehér voile függönyök függtek a barna keretes ablakok előtt. Keményfa padló borította a hálószobát, a fürdőben arannyal erezett fehér márvány volt. Ehhez képest egy aprócska városszéli kis ház, aprócska hálószobájába ébredt. A berendezés egyáltalán nem emlékeztette a Wang ház fényűzésére, mentes volt minden luxustól. A bútorok kényelmesek és praktikusak volt: egy pár kifakult, puha foltvarrott szőnyeg, a sarokban egy hintaszék a könyvekkel roskadásig megpakolt szekrény mellett. A ruhái a hintaszékben hevertek, szépen, összehajtogatva.
Xiao Zhan hálószobájában volt!
Ez nem értette.
Arra emlékezett, hogy a férfi házához jött és beszélgettek, de az azt követő események teljesen homályosak voltak a számára.
Oldalra kapta a fejét.
Álmaiban Xiao Zhan ott feküdt mellette, meztelen válla kilátszott a takaró alól – csábította, aminek egyszerűen képtelen volt ellenállni. Finoman odahajolt hozzá és apró csókokkal borította be finom fehér bőrét. De a férfinak... most nyoma sem volt.
Az első sokkhatást, a második követte.
Valaki dörömbölni kezdett a ház ajtaján.
Ahogy hirtelen kiugrott az ágyból, magára kapta a nadrágját és az ingét, de rosszul lépett, és visszahanyatlott az ágyra.
Nem érdekelte, hogy ki az, odament az ajtóhoz és résnyire nyitotta.
- Zhiyuan, te mit keresel itt?
- Mi a faszért nem említetted, hogy az apád átruház rád mindent?
- Neked is szép jó reggelt. – sziszegte Yibo, amikor szélesebbre tárta az ajtót és beengedte a barátját a házba, majd becsukta maguk mögött az ajtót. – Kávét esetleg?
Zhiyuan rámeredt.
- Még hogy reggelt...
- Oké! Rendben! – emelte fel a kezét ártatlanul, miközben átsétált a konyhába és töltött magának egy bögre kávét. – Azért nem említettem, mert kibaszottul én sem tudtam róla... egészen tegnap estig. Xiao Zhan említette meg...
- S ezt az aprócska tényt mégis mikor állt szándékodban megosztani velem?
Yibo színpadiasan kitárta a karját.
- Számít egyáltalán?
- Természetes, hogy számít! – sóhajtotta Zhiyuan fáradtan. – Egy csomó időt és energiát megspórolhattam volna tegnap a bíróságon... Még annak az idióta Song Yunak sem kellett volna benyalnom, csakhogy lássam azt a rohadt házassági szerződést.
Yibo letette a bögrét a pultra, hangja egy pillanatra megremegett az aggodalomtól, amikor megszólalt:
- Megtudtál valamit belőle?
Zhiyuan felemelte komoly tekintetét.
- Először is, sajnos a szerződés nem ütközik a Wang Családi Alapszerződéssel. Másodszor, semmit szokatlant nem fedeztem fel, amikor átolvastam. A szokásos jogi halandzsa a vagyonkezelésről, a közös- és különvagyonról és a részesedésekről. Azonban... – az ügyvéd hangja elhalkult, mintha megfontolná, hogy folytassa.
YOU ARE READING
Descendants of the Sun
FanfictionA Wang-dinasztia generációk óta uralkodik a tea fővárosában. Vagyonuk tiszteletet és kiváltságos helyzetet biztosít számukra, életük a kasztrendszer szigorú és ódivatú szabályai szerint zajlik. Míg a család a látszat alapján él, addig a földszinten...