Isadora
Mă trezesc brusc. Transpirată, toată udă, tremurând și inima bătându-mi repede. Tremuram din toate încheieturile. Ce naiba...tocmai ce am avut un orgasm în vis? Dumnezeule! Nu am mai visat așa ceva niciodată. Nu am văzut persoana cu care am avut un orgasm dar tot ce știu este căs-a simțit foarte bine.
Intru în baie și mă spăl cu apă rece pe față. Îmi tot repet în gând că nu s-a întâmplat nimic și că este normal să avem uneori momente din astea, suntem oameni până la urmă și avem și noi plăcerile noastre!
Îmi fac rapid și un duș și ies din cameră.
Jos, la bucătărie, tata și mama stau la masă. Tata stă pe telefon butonând rapid, iar mama se joacă absentă cu mâncarea din fața ei. Pășesc voioasă în bucătărie și zâmbesc.
-Neața', spun în timp ce îmi pregătesc cana cu cafea.
-Neața', îmi răspund la unison amândoi cu o voce radioasă.
Îmi iau cafeaua și iau loc la masă lângă ei. Amândoi par absorbiți de ceva, tata de telefon și mama de propriile gânduri. Oftez și sparg liniștea:
-În seara asta nu e acel bal mascat care se organizează în fiecare primăvară?
Tata este cel care își îndreaptă privirea spre mine. Mă și mir cum de și-a întrerup conversația care părea importantă, pentru mine. Cât de greu îmi e să recunosc asta, tata este obsedat de munca lui. Dar cu toate astea sunt și unele momente în care pot să îmi petrec timpul cu el.
-Da, familia Lancaster încă îl organizează, totuși mi-se pare o pierdere de timp balul ăsta, însă nu avem ce face, familia asta a contribuit mult în afacerea noastră .
Are dreptate. Probabil firma părinților mei de advocatură, acum nu ar mai fi așa de dezvoltată din toate punctele de vedere. Tata trebuie să se ducă la diferite evenimente ca să își păstreze relațiile, indiferent dacă vrea sau nu vrea.
-Da, înțeleg că poate pentru voi deja nu mai este atât de interesant, totuși primești un beneficiu pentru asta, îi zâmbesc arătând că îi apreciez munca pe care o depune ca să ne țină în siguranță și în cele mai bune condiții.
Tata îmi întoarce gestul și se întoarce spre conversația lui. După ce îmi termin cafeaua o las în chiuvetă și mă duc spre mama ca să o pup pe obraz, același lucru fac și cu tata.
-Să aveți o zi bună, vă iubesc! Îmi urează la fel o zi bună și îmi spun cât de tare mă iubesc și ei.În ziua asta am o energie pozitivă în mine, și nu pot înțelege care este motivul. Niciodată nu mă trezesc cu un așa chef de viață. Poate e și de la vremea frumoasă de afară? Nu știu. Tot ce este important e ca mă simt bine.
Urc în roșcata mea și pornesc spre liceu. Șoseaua este aglomerată, lucru cu care deja m-am obișnuit în fiecare dimineață, însă care nu mă încântă niciodată. Urăsc să stau degeaba în trafic, simt că pierd orice minut din viață, care pentru mine contează extrem de mult.
Îmi parchez mașina în parcarea liceului, și cobor din ea. Toate privirile cad asupra prezenței mele. Uneori îmi place să știu că lumea se uită la mine, uneori îmi vine să le scot ochii din cap ca să nu se mai holbeze la mine, astăzi e ziua cea bună în care nu îmi pasă că ochii lor sunt peste tot pe corpul meu.
Josh vine spre mine, lăsându-și echipa de fotbal singură. Îi rânjesc atunci când îl văd, îmi întoarce gestul.
-Bună, frumoaso, încă are acel rânjet pe față. Rad în sinea mea de la imaginea din fața mea. Prea comic!
CITEȘTI
Flăcările Interzise Ale Iubirii #1 (Seria Interzis)
RomantikDespre o prietenie adevărată și o iubire interzisă. Viața Isadorei Diaz este un vârtej total, uneori este roz, alteori neagră, însă de la vârsta de 13 ani, a devenit difinitiv neagră, după ce cea mai bună prietena a ei din copilărie a murit. De acu...