Isadora
-Știi semnificația numelui tău, bănuiesc că având numele ăsta știi și ce înseamnă, nu-i așa?
O privesc fix pe mama lui Nate, a cărui nume nici nu îl știu. Încep să îmi rod buza de jos stresată. De-obicei nu am treabă cu societatea, dar mama lui are o aură ce mi-se pare mult prea superioară și intimidantă.
-Mă scuzi, eu și soțul meu nu ne-am prezentat. Eu sunt Aurora Herrero, și soțul meu Carlos.
Frumoasa familie Herrero... Cine credea că o să îi cunosc familia profesorului meu. Nici prin cap nu îmi trecea să ajung până aici.
-Încântată, răspund cu un nod în gât.
Mâna lui Nate ajunge instant pe coapsa mea și mă strânge ușurel, s-ar presupune că este un gest de susținere, pentru că mai apoi îl văd și cum îmi zâmbește.-Deci? Știi semnificația numelui, țin mult la numele ăsta, dacă aș fi avut o fică clar că i-aș pune numele ăsta , dar na fost să fie.
Mă simt stânjenită că tot o ține pe a ei cu semnificația numelui, având în vedere că eu nu o știu. Poate dacă o știam intram cu ea în discuție, și poate atunci m-aș fi simțit în largul meu și nu aș fi avut nici o treabă. Dar mă simt cam prost.
-Mă tem că nu m-am interesat nici odată ce semnifică numele meu, dar aș fi curioasă să știu dacă mi-ați spune Dumneavoastră.
Face ochii mari. Mă sperii de reacția ei, cred că mă crede o proastă căruia nu îi pasă nici de semnificația numelui ei. Bănuiesc că pentru ea este important asta. Dar apoi văd cum zâmbește până la urechi.
-Desigur scumpo, îmi place să vorbesc despre asta, m-am interesat mult de numele ăsta.
Mă surprinde enorm de mult faptul că mi-a spus "scumpo" dar nu o să stau să trag concluzii de acum. Nu poți cunoaște o persoană cu adevărat doar din câteva vorbe adresate ție.
-Numele "Isadora" are origini grecești și înseamnă "dăruit de Isis". Isis era o zeiță egipteană asociată cu fertilitatea, dragostea și magia. Acest nume este adesea asociat cu o persoană creativă, independentă și plină de grație, datorită legăturii sale cu mitologia și istoria artei. Știi, numele ăsta îmi inspiră; dragoste, strălucire și o energie divină. Văd o constelație când mă gândesc la numele ăsta, faptul ăsta este inventat de mine, nu scrie nicăieri pe net asta.
O să o iau ca pe un compliment faptul că mi-a spus că îmi asociază numele cu o constelație. Nimeni nu mi-a mai spus așa, iar faptul ăsta mă surprinde mult.
-Chiar pare interesant, mormăi și afișez un zâmbet pe față.
Încerc totuși să mă acomodez cu ea, îmi pare o persoană bună, dar severă atunci când este nevoie. Pare genul de persoană sinceră și carei îi plac persoanele de treabă. Măcar nu este falsă, ca unele femei când cunosc iubitele fiilor lor.
-Este, o să vorbim mai multe altă dată, acum trebuie să plec, ne mai vedem în seara asta.
Are o voce serioasă, dar dacă stai să asculți mai bine poți auzi și o urmă de blândețe în vocea ei. Este exact genul ăla de femeie cu care vrei să ai o conversație, și surprinzător eu chiar vreau.
-La revedere, spun și zâmbesc în colțul gurii.
Carlos mă salută printr-o înclinare a capului, apoi dispare împreună cu soția lui din câmpul nostru vizual.
Sunt pusă rău pe gânduri. A fost atât de ciudat, dar atât de intrigant.
Nate mă întrerupe din gândurile mele profunde, când se apropie de urechea mea și îmi șoptește.
CITEȘTI
Flăcările Interzise Ale Iubirii #1 (Seria Interzis)
RomanceDespre o prietenie adevărată și o iubire interzisă. Viața Isadorei Diaz este un vârtej total, uneori este roz, alteori neagră, însă de la vârsta de 13 ani, a devenit difinitiv neagră, după ce cea mai bună prietena a ei din copilărie a murit. De acu...