Isadora
O călătorie de o mie de mile începe întotdeauna cu un singur pas. Am făcut câte un pas către Nate fără să îmi dau seama. Fără să îmi dau seama care este destinația și ce voi face acolo, pur și simplu pășeam în lumea lui fără să vreau asta cu adevărat. Probabil mai am încă de mers mult, pentru ca presimt ca nu am ajuns nici măcar la jumate.
Evenimentele din ultimul timp au fost copleșitoare, șocante și plăcute. Mai pe scurt în rollercoaster. Brunetul m-a făcut să trec prin agonie, disperare și plăcere. Mi-a arăta defapt cum este o lume sexuală adevărată. Nu căcaturile pe care mi le imaginam eu adesea ori. Nu e de loc ca în filme sau cum am auzit pe la alte fete
( defapt de la tarfe am auzit mai mult)Cu el am prins atât curaj încât nu m-am recunoscut eu însămi pe mine. Am fost atât de deschisă, și de loc stânjenită. Am privit fără nici o rușine felul în care Nate se masturba. Vă vine să credeți? Eram fascinată, asta chiar pot spune. Și oricât de tare voiam să îmi iau ochii de la el și să îi spun să încetinească, nu puteam să o fac. Eram hipnotizată de imaginea din fața mea.
Voiam să văd tot. Să aud tot. Fiecare oftat, fiecare geamăt scos de el. Și felul în care îmi gemea numele, pentru ca la naiba! Se uita la mine cu niște ochii lucioși încât nu știam dacă visez sau o persoană chiar poate avea asemenea ochi. În momentul ăla erau atât de strălucitori, într-adevăr ca smaraldul. O mulțime de nuanțe i se scurgeau în och, strălucind în fața mea.
Întâlnirea cu părinții lui, în special cu mama lui, hm, ei bine...asta a fost cea mai ciudată întâlnire a mea cu părinții iubitului meu. Stai, eu nu am avut niciodată vreun iubit oficial. Dar știu ca Valerio m-a prezentat părinților lui, și John la fel, dar nici o întâlnire nu a fost la fel ca asta. Ceilalți deja mă cunoșteau din vorbe, însă părinții lui Nate, nu.
Cel mai ciudat a fost reacția mamei lui. M-a uimit faptul ca a stat sa îmi lămurească ce treaba are numele meu și semnificația lui. Sincer, de la prima vedere nu pare genul de femeie primitoare, pare o femeie rece ca gheața, care abia de primește pe cineva în inima ei. Nu, firește ca nu cred ca sunt în inima ei, doar pot să spun ca mă place, măcar puțin.
E o femeie mai greu de înțeles, dar după ce am mai vorbit cu ea (ea a vorbit mai mult) parcă, parcă i-am înteles firea, însă nu sunt complet sigură că femeia mă place. Și oricât de mult ar insista Nate. Nu cred până nu îmi arată asta. Pare o femeie mai greu de înteles.
E asa interesanta cartea pe care mi am luat acum cateva zile, dupa ce am vazut biblioteca superba a lui Nate, cheful de citit a crescut, asa ca m-am dus si mi-am luat o carte. De data asta am zis sa o iau mai usor cu clasicile si mi-am luat o carte contemporana, mai exact Twisted love, ca sa ma asigur ca este destul de buna am cautat pe net recomandari de carti bune, si asta a fost singura care mi-a atras atentia.
Iar acum nu o mai pot lasa din mână, cine ar fi crezut ca si romanele contemporane sunt bune? Mai ales cand ajungi la o parte interesanta, mai exact cea cu apelul. Imi vine sa tip, dar stiti voi, sunt la ora cu Domnul meu mister ( stai am zis al meu?) si nu pot sa fac asta, cred că s-ar enerva.
-O sa intalniti des acest termen, asa ca bagati la cap...Domnisoara Diaz? Mai sunteti cu noi, sau in lumea viselor?
Tresar si imi ridic privirea din carte. Nici nu am fost atenta la toata ora lui, asa ca habar nu am ce Doamne iarta-ma vrea de la mine? Chiar sunt si eu la o parte interesanta!
-Ah, da, desigur!
Mi a aruncat o privire nu prea sigura, apoi si-a incruntat sprancenele. Deja incep sa simt cum ma iau
transpiratiile de la o simpla privire. Nu inteleg ce se intampla cu mine, inainte nu ma intimida de loc, puteam sa ma uit la el fara nici o problema, insa acum...e cu totul altcumva. Mi-a intrat in piele fara acordul meu, dar nu as putea spune ca ma deranjeaza asta, insa mi-am pierdut tot controlul asupra mea...
CITEȘTI
Flăcările Interzise Ale Iubirii #1 (Seria Interzis)
RomanceDespre o prietenie adevărată și o iubire interzisă. Viața Isadorei Diaz este un vârtej total, uneori este roz, alteori neagră, însă de la vârsta de 13 ani, a devenit difinitiv neagră, după ce cea mai bună prietena a ei din copilărie a murit. De acu...