Înainte să citești capitolul, nu uita să dau un vot, și un mic comentariu cu părerea ta despre povestea celor doi ❤️🔥
Isadora
Acum ca e primavara se fac foarte multe activiati in liceul nostru, ca de exemplu au deschis un mini bar cu cupcakes invelite in tot felul de glazură si bombonele. Acest mini bar este in cantina fix la intrare, iar manacarea este gratis din partea scolii. Imi plac astfel de activitati ( mai ales cand mancarea e gratis)M-am obișnuit pana si cu agitatia din liceu, pentru ca am ajuns la concluizia ca mai bine ascult tot ce e in jurul meu de cat sa imi ascult gandurile nebune. E mult mai bine sa ma pierd in toata agitatia asta, nu imi place linistea de loc, ma înnebuneste la culme!
-Uiteee, m-am gandit la o idee superba, îi atrage atentia Cayetana lui Rebecca. O sa fac o arcada din flori, si fiecare elev din liceu, înainte sa intre in curtea liceului trebuie sa faca o poza la arcada daca este fericit azi si se simte bine, elevu care o sa faca cele mai multe poze pana la sfarsit de an, o sa primeasca un premiu. Ce spuneti de ideea mea? O sa fie aprobata?
O invidiez pe Cayetana la cat de multa inspirtaie are si cat de multe ideii are. Ar trebuii sa o aleaga pe ea directorul elevilor, ar face liceul asta mai colorat ca un curcubeu daca se poate. Are o energie in ea, si un zambet enorm ce te molipseste de fiecare data cand esti cu ea. Uneori as vrea sa fiu si eu ca ea, atat de fericita.
Insa probail daca as fi fost atat de fericita si nu as fi avut prea multe problememe in viata, nu as fi învatat din greseli si nu as fi stiut ce e aia durere, iar atunci cand as simti-o cred ca m-as prabusi. Asa ca probabil ar trebuii sa le multumesc tuturor nenorocrilor din viata mea, ca m-au adus pe drumul asta; unde am invatat sa fiu puternica.
-E geniala ideea, Cay, îi spun pe o voce blanda acopaniata cu un zambet la fel de bland.
Ea imi zambeste pana la urechi si chitaie de fericire.
-Sper ca tu sa fii aia care o sa castige, vreau sa te stiu mai des fericita!
Inima mea nu cred ca o sa mai suporte atatea dulcegarii pe ziua de azi, mai ales ca am mâncat un cupcake care imi ajunge pe toata ziua.
-Bine, gata cu toate astea, spune Lu si gesticuleaza prin jur. Ar trebuii sa mergem deja la ora, fetelor, avem istorie, iar stiti voi cum e domnul Jackson, un american împuțit.
Începem sa radem toate de la descrierea pe care Lu i-a facut-o domnului de istorie.
-Ce e cu tine Lu? Parca mereu incercai sa te pui in gura cu el, acum spui ca te ingrijorezi sa nu întarzii la ora lui? o tachineaza Rebe.
Lu si-a dat ochii peste cap si s-a ridicat de la masa, noi i-am luat exemplu si am mers dupa ea.
-Unu: nu am spus ca ma îngrijorez, si doi: mai bine merg la ora lui decat sa va ascult metaforile de dragoste pe care vi le spuneti unei alteia.
Stiu sigur ca am auzit-o pe Cayetana mormaind ceva, doar ea este cea din grup care are de spus mereu ceva dragut.
-Fetelor, eu o sa ma duc pana la baie putin, în caz ca întarzii putin si întreaba de mine, bagati si voi o scuza buna, da? Si apropo va multumesc ca ia-ti spus mamei ca in seara de bal am ramas cu voi.
Imi zambesc sincer apoi intra in clasa.
Aveam nevoie de putina liniste, dar de putina, ca sa imi adun gandurile apoi voi putea intra in clasa aia blestema si sa ascult istoria Spaniei si a Americii.
Aud cum usa se deschide. Imi scot telefonul din buzunar si ma prefac ca îi dau un mesaj cuiva, ca sa nu par ca stau ca o nebuna aici doar uitandu-ma in oglinda.
CITEȘTI
Flăcările Interzise Ale Iubirii #1 (Seria Interzis)
RomantikDespre o prietenie adevărată și o iubire interzisă. Viața Isadorei Diaz este un vârtej total, uneori este roz, alteori neagră, însă de la vârsta de 13 ani, a devenit difinitiv neagră, după ce cea mai bună prietena a ei din copilărie a murit. De acu...