Nate
Am știut ca dimineața asta nu o să fie așa precum speram, pentru că atunci când m-am întors pe pat, am constatat ca este gol. Am mârâit și mi-am băgat fața în pernă ca un adolescent ce nu vrea să meargă la liceu.
Știam că nu o să fiu cu Isadora în dimineața asta, dar totuși nu știu din ce motiv speram ca o să fie, poate cumva printr-o minune, nu știu.
M-am întins spre telefon ca să văd cât e ceasul. E doișpe fără zece. Poftim? Nu văd eu bine. Cum spanacul meu am dormit eu până la doișpe. Sfinte!
O stare mai bună a apărut în mine atunci când am văzut ca am primit acum zece minute un mesaj de la Isadora.
Ziua mea a devenit mai bună din momentul ăsta.
Când am intrat în conversație pe Instagram, am văzut ca mi-a trimis o poză ce o pot vedea doar o singură dată. Mi-e și frică să o deschid. Dacă ce o să văd acolo nu o să mă lase să dorm nopți întregi?
E o poză cu Isadora într-o rochie neagră, cu bretele subțiri, și un decolteu a naibi de adânc ce îmi lăsa mintea să își imagineze sânii ei.
O să o iau razna. Clar.
"Neața și ție, iubire. Doar nu te așteptai să îmi trimiți poza asta crezând că nu o să mi te imaginez în toate pozițiile, nu?"
Deja salivam, și ardeam de dorință să fiu lângă ea acum și să îi sărut tot corpul. Muream de dorul ei în fiecare secundă.
"PS: de ce nu ai făcut poză să ți-se vadă tot corpul? Trebuie să îmi pun imaginația în mișcare."
Aș fi vrut ca în momentul de față să fiu cu ea în cabina de probă și să o privesc ca un obsedat, și nu va gândiți ca i-aș trage-o chiar acolo, ar fi prea penibil. Mai degrabă i-aș trage-o din priviri.
"Merg cu ea la bal."
Ah, Dumnezeule! Are nenorocitul ăla de bal pentru terminarea liceului, care este în câte zile? Șase.
"DUMNEZEULEEEE!"
"Dar știi ca eu o să fiu cel care o să ți-o dea jos, nu?"
Prietenul meu de jos deja s-a întărit a naibi de tare, și dacă nu o să fac ceva o să înnebunesc. M-am gândit la prea multe.
"Îmi trimiți fiori unde nu trebuie, Nate, sunt într-o cabină de probă."
Un zâmbet larg mi-a apărut pe față. Ce fată obraznică!
"Te-ai masturba acolo cu gândul la mine?!"
Nu mi-a răspuns imediat, probabil era în șoc când mi-a vazut mesajul. Știu că acest mesaj o să o excite și mai tare decât probabil e.
Gândul că s-ar putea satisface acolo o face și mai umedă între picioare.
"Nate! Taci te rog."
O excită. A naibi de tare. Și pe mine. Nu cred ca o să mai pot rezista mult.
"Doar vino acasă."
Ăsta a fost ultimul mesaj înainte să îmi arunc telefonul undeva prin pat, și să îmi iau scula în mâini și să mi-o frec cu gândul la ea.
Seara eram deja cu Isadora în mall, pentru a doua oară, bine, a doua oară pentru ea. Pentru că minunata mea iubită și-a uitatcapul acasă, uitând ca trebuie să își ia un creion de buze, așa ca ce-a făcut?
CITEȘTI
Flăcările Interzise Ale Iubirii #1 (Seria Interzis)
RomanceDespre o prietenie adevărată și o iubire interzisă. Viața Isadorei Diaz este un vârtej total, uneori este roz, alteori neagră, însă de la vârsta de 13 ani, a devenit difinitiv neagră, după ce cea mai bună prietena a ei din copilărie a murit. De acu...