(Hyunlixstay_143 Üzerine alınabilirsin aşkım...)
HYUNJİN
Ardından bakakalmıştım bir süre sarı saçları savrulurken rüzgarda, çok geçmeden kaybolmuştu karanlık koridorda."Hyunjin!"
O kadar güzeldi ki gözleri inci gibi parlıyor, kirpikleri ipek gibi yumuşacık görünüyor.
"Hey! Hyunjin!"
Bir insana bu kadar ani bir şekilde bağlanmam doğru değildi ama bu yanlıştan pişman da değildim. Hata da olsa yaşamak istiyordum, en azından bana mutluluk veriyordu; kısa süreli bile olsa eski gülüşümü tekrar kazanmayı arzuluyordum.
"Hey!"
Sırtımda hissettiğim acı ile çevirdim başımı, bana çarpmış olan küçük taş yere düştü.Chan aşağıdaydı ve bana sesleniyordu. "Hadi gel!"
...
"İyi misin sen, o kadar seslendim ama beni duymadın?"Söylediklerini duysam bile odaklanmayarak anlamlandıramadan başımı sallarken ellerimde Felix'in bana verdiği şalı tutuyordum, geri almayı unutmuştu.
Tek elini kumaş ile yüzüm arasına getirerek salladığında ona döndüm, gözgöze geldiğimizde tekrar yola bakmaya başladı. "Çok dalgınsın."
"Hm?" Tuttuğum şala iyice sarılarak arabanın penceresinden dışarı baktım. "Öyle miyim?"
...
Sola ve sağa döndüm ama olmadı yine uyuyamadım, iki saattir uğraşmamın ardından bir türlü uykuya dalamıyordum; zihnim onunla meşgüldü, kalbim ise gülüşüyle mühürlü."Of hayır..." dedim kendime. "Sadece bir anlık hoşlantı olabilir buna aşk diyemem."
Bir gülüşü bile bu kadar etkileyebilir miydi birini? Söylemese bile her şeyin iyi olacağını söyler gibiydi gülümsemesi, peki ya gözler yalan söyler miydi? Yıldızlar kadar parlaktı irisleri, beni yeni bir dünyaya davet eder gibi...
(İris: Gözün renkli kısmı (mavi, yeşil, kahverengi gibi...))
Bana verdiği şal yıkanmış olacakki makineden çıkartarak kuruması için astım ve tuvalimin karşısında geçtim, tekrar işe gitmeden önce sekiz saatim vardı ve ben bu süreyi resim çizerek geçirecektim.
Genel hatlarıyla bir plan çizerek başladım, arada gözlerimi kapatıp yüzünü anımsamaya çalışıyordum.
(Ama ben dayanamam bu kadar tatlı mı olunur, böylesine güzelken gözlerin ışıltında kimler kaybolur.)
Hafif kalp şeklinde pembelikleri; üst dudağının keskin iki kıvrımı ve alt kısmındaki parlaklığı... Üçgeni andıran keskin çene hattı, ne çok ne de az dolgun tatlı yanakları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç ve Adalet /CHANMİN
FanfictionSon zamanlarda yükselişe geçmiş benzer cinayet vakalarını araştıran Bangchan ve kurban sayısını giderek arttıran Seungmin. Elindeki otopsi raporu ve yüzündeki gülümseme ile konuştu Bangchan. "Kendin hakkındakileri saklamakta bu denli başarısız oldu...