Lütfen Gitme

50 9 119
                                    

                          SEUNGMİN
Sorgu sırasında olurda pupilla boyutum artarsa söyleyeceğim yalanları farkederlerdi, bu nedenle kalp atışımı erkenden arttırırsam oraya gittiğim zamanki boyutu normal boyut olarak ta görülebilir ki sorgu sırasında sakinliğimi korursam o zaman pupilla boyutu daha da azalırdı.

Sorun şuydu ki hücre içerisinde yürümek veya koşuşturmak gergin olduğumu düşündürürdü, anlaşılan nefes alışverişlerimi düzensizleştirmeliyim.

Üzerimdeki kazağın karın kısmından dışa doğru çekerek kumaşı tenimden hafif uzaklaştırdım, ellerimi de oturduğum yerde yandan bakıldığında karnımı göstermeyeceği şekilde iki yana koydum. Diyafram nefesi aldığımdan dolayı saklamam gereken bölge karnımdı.

(Diyafram nefesi alıp verirken göğüs kafesini kalkıp inmez bunun yerine karnınız şişip iner.)

Önce derin bir nefes aldım, ardındansa kısık kısık hızlı nefesler almaya çalıştım. Hiç bozmadan tekrar derin soluk alacakken aniden kendimi durdurdum, boğulma hissiyatı başlamadan hemen önce tekrar kısık küçük nefesler aldım.

Normal solunumun aksine derinliğini ve hızını ardarda değiştirdim ki çok geçmeden bedenim benim zorlamama ihtiyaç duymadan aynısını tekrarlamaya başladı, panik atan benzeri düzensizlik ortaya çıkacaktı ki bende bunu istiyordum.

Kalbimde hissettiğim acı ile elim aniden hareket etse de göğüs kafesime yaklaştırmadan tekrar oturduğum yerin yanına koyarak devam ettim. Ağrı gitgide artarak göğüs kafesimde katlanılmaz bir his oluşturuyordu ama devam etmeliydim, acı yüzünden ölecek değildim ya...

Bedenimin ısındığını hissedince nefes alışverişimi aniden kestim, bir kaç saniye sonra ise yine düzenli bir nefes almaya çalıştım.

Etkisi çok uzun sürmezdi, kaybolmadan bir an önce gitmem gerekirdi ki çok geçmeden kapı açıldı.

...
                       YAZAR
"Seungmin şimdi sana haklarını okumama izin ver."

Seungmin boş duvara çevirdi bakışlarını, ardından sanki orda birinden onay almışcasına başını aşağı yukarı salladı.

"Sessiz kalma hakkına sahipsin, söylediğin her şey mahkemede sana karşı kullanılacak. Bir avukatla görüşme hakkına sahipsin, sorgulamadan önce onu yanında bulundurabilirsin; avukat paran yoksa ve bir avukat istiyorsan sana bunu sağlayabiliriz. Soruları cevaplamaya karar verirsen veya avukat tutmak istersen yine hakların olacak. Sorulara cevap vermeyebilirsin ve avukatla konuşana kadar susabilirsin."

Seungmin'in önüne iki yol açılmıştı ya taklit yapacaktı ya da kendini avukat ile savunmaya çalışacaktı.

Herhangi kanıtları olmadığını söyleyerek tüm suçları yalanlamayı denese bile dün gece Chan'ı öldürmeye çalışmıştı ve bunun üstünü kapatamazdı.

Polis memuru kağıdı Seungmin'e yaklaştırarak parmağı ile bir noktayı işaret etti. "İmzaladığın zaman sorgu başlayacak."

İmzalamazsa yine orada tutulmaya devam edecekti, boş yere zamanı uzatmaktan başka bir şey olmayacaktı.

Seungmin yine aynı boşluğa çevirdi gözlerini, ardından orada birisi varmışcasına bakışlarıyla kağıdı işaret etti. Dudakları hafif aralıktı, bu ifade bir şeye odaklandığımız zamanki ifade gibiydi.

Memur onu sabırla bekliyordu ve yaptığı hareketleri izliyordu. Seungmin bir anda gözlerini kırpıştırdı ve dudaklarını birbirine bastırarak hızla başını salladı, bu hareketi gördüğü şeyden korktuğunu ve ona itaat etmesi gerektiğine inandığını gösterirdi.

Suç ve Adalet /CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin