Güzellerim fice başlamadan önce ufak bir bilgilendirme yapacağım.
çok geç oldu belki bu bilgilendirmeyi yapmam.
Şimdi gidip ficin ilk bölümü ne de mi yapsam acaba..
neyse konuya gireyim şimdi şöyle ficin başında Taehyung Jungkooka küçük çocuk ve ya sürekli çocuk çocuk falan diyor ya tek o değil herkes diyor bunun birinci sebebi ballarım Taehyung Jungkook'un ismini bilmiyor o yüzden öyle sesleniyor 2'ci sebebi de Jungkook küçük göründüğü için öyle söylüyor. Yani aslında Jungkookun yaşı çok küçük değil 19 yaşında Taehyung da 27 yaşında aralarında 8 yaş tek var yanlış anlaşılmasın lütfen? sizce bunu ficin başına da yazmalımıyım ballarım.
Sizle o kadar içli dışlı oldum ki bunu'da size soruyorum cidden hepiniz çok tatlısınız tüm okuyucularım. hepinizin yaptığı yorumlar çok güzel bazılarınız yorumlarına gülüyorum bile neyse ben yine çok konuştum yani yazdım neyse iyi okumalar bebeklerim.Taehyungun anlatımıyla
"Tamam bin bu motora" demiştim.
kaskısını da başına takmıştım.
" işte oldu bekle" deyip ben de diğer motora binmiştim.Etraftaki herkes kalkmak yerine bu sefer bizi izlemeye başlamışlardı.
Yavaş sürecektim motoru...Küçüğüm bana yetişmek için kendine zarar verebilirdi. Acaba çok mu sorumsuz davranıyordum? İzin vermemeli miydim? ya ona bir şey olursa...
Ama ben bunları düşünürken mark yarışı başlatmıştı bile...
Ama siktir bir şey olmuştu. jungkook yarışın başlamasının Üzerinden bir saniye geçmeden, son hız kullanıp benimle arayı 30 metre kadar açmıştı.
Şok olmuş bir şekilde ona bakmaya başlamıştım. Sikeyim bu çocuk bu kadar hızlı üstelik bu kadar kusursuz motor sürmeyi nereden biliyordu.
O kadar iyi sürüyordu ki! Aynı şekilde son hızla ben de ona yetişmeye çalışmıştım ama hayır ben gerçekten onu geçemiyordum.
Bir dakika ben cidden onu geçemiyordum. Motorunu o kadar iyi kullanıyordu ki! Gören de her gün motor sürdüğünü sanardı.
O derece iyidi. Ne yaptıysam onu geçememiştim ve evet maç bitmişti ve o kazanmıştı.
Şok olmuş bir şekilde motordan inip ona bakarken o sevinçle yanıma gelmişti. Sonra da hızla "ben kazandım!" demişti şirince kıkırdarken.
Şaşkınlıktan konuşamazken, o bana gülüp teşekkür etmişti.
"Motoru ben kazanayım diye yavaş sürdüğün için teşekkür ederim"Ağzım kendiliğinden açılırken "yavaş mı?" ne yani bu yarış yavaş mıydı?
"Farkında mısın bilmiyorum ama son hız sürdün jungkook!"demiştim sıktığım dişlerim arasında ama o histerik bir şekilde gülüp
"son hız mı?" diye sormuştu.sonra da "sen son hız süren birini görmemişsin?" demişti gözlerini devirerek.
Dayanamayarak hızla konuya girmiştim."Sen nereden biliyorsun motor sürmeyi?"demiştim hızla...
Ama o bana cevap vermemişti.
" Jungkook cevap versene! nereden biliyorsun diyorum bu kadar iyi motor sürmeyi!"Ama o tam benimle konuşacağı sıra jisung kahkaha atarak yanıma gelmişti.
"Oy tüm herkesi yenen vantecik küçük bir çocuğa yenildi öyle mi?
hayır sevgilini mutlu etmek için bilerek yenildin diyeceğim ama maçı izledim de pek bilerek yanildiğin söylenemezdi. Çocuk sana fark attı lan altında ezildin bildiğin."Aynı onun gibi Gülüp "haklısın" demiştim.
" Senin bunca yıl yapamadığın bir şeyi küçük bir çocuk tek maçta yaptı. Gerçekten onun kadar bile olamıyorsun yazık sana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I will save you //Taekook
Ficción GeneralJungkook 5 yaşından beri korkunç insanların deney oyuncağı olmuştu. O 19 yaşına kadar cehennemi yaşamıştı ama 19 yaşından sonra hayatına giren bir doktor, onun bitmiş psikolojisini düzeltmeye ve onu yeniden hayata bağlamaya çalışacaktı ama bu süreç...