(24)Çok aşığım lan sana herkes duysun!

2.2K 214 146
                                    

Merhaba yine ve yine ben geldim. nasılsınız bakalım? bu aralar çok yoğunum. Çünkü babamın yanına yurt dışına çıkıcam 3 yıl beklemenin ardından.. umarım bir sorun ve sıkıntı çıkmaz neyse iyi okumalar bebeklerim

Yazarın anlatımıyla

Sonunda alet çalışmıştı.
Yavaş yavaş yukarı çıkıyordu.
Şimdilik bir sıkıntı yoktu.

"Hadi ama bebeğim ben de bir şey sandım, bebek bile biner lan buna" demişti Taehyung. Bu laflar jungkook'u güldürmüştü.

"Bu söylediklerini inince de söyle olur mu taehyung?" demişti hızla...

"Derim tabi neden demey-" ama Taehyung lafını bitiremeden bir anda "lan çüş! sikeyim yavaş amına koyayım!!" hem bağırıp hem de avazı çıktığı kadar küfür etmeye başlamıştı.

Jungkook'ta kahkaha atarak izliyordu onu. Tabi alette gittikçe hızlanıyordu. Jungkook bu durumdan deliler gibi zevk alırken Taehyung için aynısı söylenemezdi.

Gözünü kapatmış aklına gelen tüm duaları okuyordu şu an bildiğin. Jungkook Taehyung'a sesini duyurmak için bağırarak "hey Taehyung Tanrı aşkına bildiğin sülük gibi yapışmışsın alete! gözlerini açsana ya çok eğlenceli!" diye bağırmıştı.

Taehyung arada ani hızdan dolayı bağırsa da sahte bir şekilde o da gülüp "ha ha şey evet evet çok eğlenceli" demişti.

Ama hala gözünü açtığı söylenemezdi götü bokuna giriyordu çünkü korkudan. Ama bunu söylemeyecekti. Gururu her şeyden önde gelirdi öyle değil mi?

Sonunda alet durmuştu. Taehyung başta kendine gelemesede sonra aletten kalkmayı akıl edebilmişti.

Jungkook memnuniyetsiz bir şekilde Taehyung'a bakıp "bunu beğenmedim! çok yavaştı hem şu lanet demirler çok sıkı tutuyordu. düşmeyeceğimiz kesindi! Bu çok kötüydü. Beğenmedim!" demişti.

Taehyung heyretler içinde küçük çocuğa bakarken "çok mu yavaştı?" diye sormuştu.

Jungkook hızla başını olumlu anlamda sallamıştı. Sonra da "ama sen ona rağmen çok korktun" deyip kıkırdamıştı.

"Bir an korkudan altına sıçarsın sanmıştım" diye söylenip gülmeye devam etmişti.
Taehyung bir anda küçük bebeğini kucağına alıp "demek öyle ha küçük bey demek korkudan altıma sıçacağımı sanmıştın" demişti aynı Jungkook gibi gülerek...

Jungkook'un gülmesi saniyede solarken "Taehyung galiba herkes bize bakıyor" demişti endişeli bir şekilde etrafa bakarken...

ama Taehyung kahkaha atıp "bana ne" demişti sonra da küçük bebeğini öpmeye başlamıştı.

Ama Jungkook başını geriye çekerek buna engel olmaya çalışıyordu. Taehyung kıkırdayarak bebeğini geri yere indirmişti.

Sonra da hızla bir öpücük kondurmuştu Jungkook'un dudaklarına...
"ee küçük bebeğim madem bunu beğenmedin. hangisini istiyorsun? hangisi seni keser?" diye sormuştu.

Jungkook biraz düşünürmüş gibi yapıp sonra bağırarak "nefes kesen!" demişti bu Taehyung'u yutkundururken "nefes kesen mi? " Diye sormuştu.

Jungkook parmak uçlarının üzerine çıkıp Taehyung'un yüzüne doğru yaklamıştı.
"Noldu Taehyung korktun mu? hmm" diye sormuştu yüzünde ki tehlikeli sırıtışıyla...
Taehyung da aynı şekilde bebeğinin üzerine eğilip, aralarında 2 santim kala durmuştu.

"Hayır yavrum sadece bu sefer ki birazcık farklı olacak" demişti ve o laftan sonra ikiside o trene binmişti ve işte başlamıştı.

Tren başlarda yavaştı ama bir anda hızlanmaya başlamıştı. Taehyung derin bir nefes almıştı.

I will save you //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin