Lütfen bu bölümü okmadan hikayeye başlamayınız. Amacım sizi bilgilendirmek, uyarmak. İleride kafa karışıklığı yaratmamak.
-Öncelikle kitabımız serinin zaman çizelgesine göre gitmiyor. Değişiklikler vardır. Sadece zaman da değil, karakterlerde de yapılmıştır.
-Bazı ölen karakterleri kitabımda öldürmemiş olabilirim. Ya da ölmeyen birini öldürebilirim. Öleni diriltebilirim. Yani demek istediğim, kitaptaki karakterlerin yaşam kısmı tamamen bana aittir. Değiştirmişimdir.
-Kitapta, filmdeki olaylar birebir değildir. Mesela eldiveni ikinci defa kullanma amaçları Thanos'u yok etmek olurken, burada yazdığım gidenleri geri getirmek.
-Kitabı yazmamdaki en büyük amacım eğlence. Kafamda kurduğum ve arkadaşlarımla paylaştığım fikrimi yazıya dökmeye karar verdim. Sadece benim okumam saçma geldiği için buraya yazıyorum, yazdım. Belki sizlerde beğenirsiniz.
-Kitabın gidişatı hakkında tüm fikirlere, eleştiriler açığım. Alınma ya da gücenme olmaz. Benim fark edemediklerimi sizin edip bana yazmanız çok önemli. Lütfen yorum yaparken hiçbir şekilde çekinmeyin veya korkmayın. Bunlar benim için önemli şeyler.
-Bana herhangi bir saygısızlık yapılmadıkça dediğim gibi her zaman eleştiriye açığım.
-Bölümleri sık sık atmaya çalışıyorum. Bir anda gelişen bir fikir olduğu için elimin altında, taslak bir bölüm yok. Yazabildiğim her an yazıp atacağım.
-Bölümleri okurken hayalet okuyucu olmanız beni gerçekten umutsuzlaştırıyor. Atmayayım ne olabilirki, demeyin. Çünkü ben sizlerin etkileşimşeriniz üzerine sürdürebilirim kitabı. Hiç kimse eğlencesine yazıyor olsada kitabının okunmamasını istemez.
-Şimdiden teşekkür ederim. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• 𝐁𝐥𝐚𝐧𝐜 𝐍𝐨𝐛𝐥𝐞 •
FanficAdalie, babasının ona bıraktığı izler ile yaşamaya alışkındı. Ama babası olmadan pek değil. Yaptığı şeylerin bir hata olması umrunda bile değildi ama sanırım düzeltmesi gerekiyordu. Bu hataları da Avengers ile düzeltecekti.