BÖLÜM 31

148 75 1
                                    

   Önümde olan sınavları hakkıyla vermiş, dilediğim sonuçları almıştım. Ama Kerem'le o gün gayet iyiyken, eve döndükten sonra bir uzaklık girmişti sanki aramıza. Uzaklık dediğim soyut bir anlamda tabi. Yine buluşuyor, konuşuyorduk. Ama adını koyamadığım bir uzaklık olmuştu işte.

   Derken doğum günüm olan 15 Haziran gelip çatmıştı. Önemli bir eğlence yeri olan "That'sWay" de bu akşamı geçirmek için önceden burayı ayarlanmıştım. Sabahtan da gerekli süsleme ve hazırlıklarla bizzat ilgilenmiştim.

   "Masa ve sandalyeler daha az olsun istiyorum. Müzik ve dansın önde olacağı bir gün olsun. Şöyle şuraya da atıştırmalık birşeyler yaparız işte" diyerek mekan sahibine isteklerimi anlatmıştım.

   "Tamam Güneş Hanım, başka istediğiniz birşey yoksa ben arkadaşlara istediklerinizi anlatayım"

  "Yok teşekkür ederim, ben son kontrol için tekrar uğrarım. Kolay gelsin size" diyerek mekandan çıktım. Şimdi ise akşam için hazırlanmam gerekiyordu. Beren ve Müge'yi bizim eve çağırmış, hem özlem gideriyor, hem de bana hazırlanmam da yardım istiyordum.

   Aldığım elbisenin hem yaşıma uygun, hem üzerime yakışan, hem de görenin beğeneceği bir şekilde istemiştim. Uzunca bir arayış sonucu istediğim elbiseyi buldum. Pembe renkli, straplez kesim, balon kolları ve eteği olan mini bir elbiseydi. Ufak bazı tadilatlarını da halledince üzerime hazır hale getirmiştim.

   "Güneş çok iyi görünüyorsun" dedi Müge.

   "Çok yakıştı sana kuzucuğum" dedi Beren. İkisinin de gözleri parlıyordu bana bakarken.

   "Of ben bayağı heyecanlıyım, gerçekten güzel oldu mu"

   "Gel şuraya otur saçını ve makyajını da halledelim. Sonrasını gör sen bir de" dedi Beren.

   Fakat saç modeli konusunda Müge ve Beren'in anlaşamaması saçlarımda ufak tefek kopuklara neden olmuştu. Hayır hayır bildiğiniz saçımı yoluyorlardı.

   "Kızlar, bir karar verirken bana da saç bırakın sonraya olur mu?" diye söylendim.

   "Güneş şuna birşey söyle topuz yapmamız lazım saçını" diyerek saçlarımı toplamaya çalıştı Beren.

   "Hayır ya saçlarına maşa yapmalıyız, bırak şu kızın saçlarını" diyerek Beren'in eline, yani saçlarıma yapıştı Müge de.

   "Ay yeter" diye söylenerek ikisinden de kurtulup ayağa kalktım. "Ben ne istiyorsam onu yapacaksınız" diyerek ikisinin de benim dediklerime odaklanmasını sağladım. Sonunda saçlarımı hepimizin ortak bir noktasında buluşturarak yapmıştık. Maşa ile başlayıp ensede biten bir topuz yapmıştım. Pembeye uygun sade bir makyajla da hazırlığımı tamamlamıştım.

   "İşte bu, tam bir doğum günü kızı oldun" diyerek beğenisini belli etti Müge.

   "Su gibisin Güneş, Kerem bir daha aşık olacak sana" dedi Beren. Şu son zamanları düşününce biraz zordu ama neyse.

   Müge ve Beren saç ve makyajı hazır gelmişlerdi. Ben hazırlanınca onlarda sadece elbiselerini giydiler. Beren siyah, önü kısa arkası uzun bir elbise, Müge ise mavi, sırtı açık bir elbise tercih etmişti.

   "E siz benim havamı şimdiden söndürdünüz" diyerek ikisine de sarıldım. Bir süredir birbirimizi görmüyorduk ve ikisini de özlemiştim. Acaba babamla konuşsam da Beren ve Müge'yi bize mi alsak.

   Beraberce tekrardan That'sWay e geldik. Etraf hemen hemen hazırdı. Süslemeler sade ve şık, atıştırmalıklar için gerekli masa köşede, karşı kısımlara belli miktarda sandalyeler konulmuş ve orta alanda kocaman bir boşluk açılmıştı.

DÖNME DOLAP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin