7.Bölüm

238 25 3
                                    

Christopher Adrien Williams

George peşimden çalışma odama geldi. Geleceğini biliyordum. Ona bakmaya tenezzül etmedim.

"Derin ve karanlık sularda yüzüyorsun Christopher. Büyük hata yapıyorsun. Eğer buna son vermezsen sonuçlarının çok ağır olacağını biliyorsun."

"Beni tehdit mi ediyorsun George?"

"Hayır, sana sadece olacakları söylüyorum. Senin de en az benim kadar farkında olduğun gerçekleri hatırlatıyorum."

"Çık dışarı George."

"Ona iyilik falan yapmıyorsun," kuzenimin sesini yükselttiğini duyduğumda tek kaşımı kaldırıp ona baktım. "Ona iyilik yaptığını sandığını biliyorum. İyi bir kalbin var. Merhametlisin ama uzun vadede kıza zarar vereceksin. Aurora'dan uzak durmalısın."

"Evet, biraz bu konu hakkında konuşalım. Bu sabaha kadar hoşlanmadığın kıza bu akşamki yakınlığının sebebi neydi? Amacın ne George? Ona adıyla hitap ediyorsun, ona dans partneri olmayı teklif ediyorsun. Bunu geçtim ona evlenme teklifi bile ettin."

"Abartıyorsun."

"Ben abartmıyorum. Sen saçmalıyorsun."

"Ona iyi davranmamı sen söyledin. Ona kibar davrandım."

"Hayır, sen ona saygısızlık yaptın. O şakalaşabileceğin bir erkek değil. O uğraşabileceğin öylesine bir hizmetli değil. Haddini bilmelisin."

"Yanılıyorsun Christopher. O senin kütüphanendeki kitaplara göz kulak olacak bir hizmetli," hizmetli kelimesini özellikle vurgulaması beni rahatsız etmişti. Önümdeki evraklara dönerek George ile göz temasımızı bozdum.

"Beni şimdi görmezden gelebilirsin. Ama ileride bana hak vereceksin. O gün birçok insan incinecek. Bunlardan biri de Bayan Swan olacak."

"Ona zarar gelmesine izin vermeyeceğim," dedim.

"Güzel ona göre davran ve kızdan uzak dur o zaman. Çalışan ve iş veren olarak kalın," ben ağzımı açıp cevap veremeden George odadan çıkmıştı.

Belgeleri bir kenara ittim. Başım ağrımaya başlamıştı. Şakaklarımı ovaladım.

Bütün bunların en kötü tarafı da tamamen haklı olduğunu biliyor olmamdı.

Omuzlarım kabulleniş ile çöktü. Ondan uzak durmalıydım. Gerçekten de herkes için en iyisi buydu.

Bir süre çalışma odamda oyalandıktan sonra çıktım ve yine giriş katta olan kütüphaneye gittim. Burası çok büyük bir kütüphaneydi. Acaba Aurora'ya bu işi vererek kötülük mü etmiştim?

Pencereyi açtım ve içeriyi havalandırdım. Çok havasızdı. İnsan burada nefessizlikten ölebilirdi.

Gidip merdiveni sağlam mı diye kontrol ettim. Masaları ve sandalyeleri güvenliler mi diye iyice inceledim. Gözlerimle ardından ellerimle herhangi bir kıymık aradım. Ama bir şey bulamadım.

Kütüphanede çok fazla kitap vardı. Ama hiçbir kitabın kaydı yoktu. Kitapları bir deftere kaydetse bu onu oyalayacak bir iş olurdu. Belki kısaca türlerini veya konularını da isterdim. Böylece hepsini okumak zorunda kalır ve burada sıkılmazdı.

Yoksa bu fazla şey istemek mi olurdu? Gidip çalışma odamdan birkaç boş defter ve kalem aldım ardından hepsini kütüphanedeki masanın üzerine bıraktım. Bunlar sanırım şimdilik idare ederdi. İşe başlamak için kendini hazır hissettiğinde talimatları ona verebilirdim.

Veya belki de Richard'a söylemeliydim ve o Aurora'ya ulaştırmalıydı. Doğru olan bu olmalıydı.

Bir sandalyeye çöktüm. Ben ne yapacaktım?

Sarayın bahçesine çıktım. Bu gece gökyüzü açıktı hatta yıldızlar bile görünüyordu.

Aurora'yı düşündüm. Güzel yüzünü, neşeli gülüşünü, gözlerindeki derinliği. Bu dünyada kimsesiz olması yine canımı sıkmıştı. Yalnız ve korumasız olmasını istemiyordum. Yanımda şimdilik güvende olacağına inanıyordum. Sonrasında ise eğer isterse gidebilirdi. O özgür bir genç kızdı. Onu burada yalnızca misafir ediyordum.

Hayır, George haklıydı. O burada bir misafir değildi. Bir çalışandı. Aramızda tekrar çalışan ve iş veren dengesinin oluşması gerekiyordu. Gereksiz derecede yakınlaşmıştık. Yine de onu tamamen yalnız bırakmayacaktım. Sadece biraz mesafe koyacaktım.

Sırf bu güzel ve gizemli kıza olan ilgi ve merakımın birçok şeyi riske atmasına izin veremezdim. Ve riske atılacak şeylerden biri de Aurora olurdu. Ona olan ilgim en sonunda ona zarar verebilirdi.

Onunla arama mesafe koyacaktım.
------
Temsili Karakter Görseli: Aurora

------Temsili Karakter Görseli: Aurora

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kader Madalyonu: Orkide | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin