24.Bölüm : Güneş Işığı

1.5K 98 18
                                    

Medya : Burak 🖤 ( Bebeğimin bundan başka fotoğrafı yok 🥺🥺 )

Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım.

Yine ben nasılsınız iyisinizdir inşallah canlarım benim ✨❤️‍🩹

Canlarım satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu bol bol yorum istiyorum .

Oylarınız benim için çok kıymetli canlarım.

Keyifli okumalar dilerim .

Bol bol öpüyorum sizi çok seviyorum canlarım benim.

Instagram :
roman_dakiperi

Tiktok :
Romandakiperi-

<✯>

Derin nefes alıp babamın çalışma odasına yöneldim babam sabah İzmir'den gelmişti Tuğrul'un beni kaçırdığını Toprak abimden öğrenmişti birde Batı abimin silahı çaldığımı şuan utançtan ölebilirdim.

Kapıya geldiğimde kapının kolunu çevirmemle açılmıştı kapıyı açan Toprak abime baktım kapıyı bana açıp yanımdan çekip gitti bir şey demeden babamın beni çağırmasıyla kapıyı kapattıp odaya girdim .

" Gel Yazgı ." Dedi babam .

Kalbim deli gibi atıyordu babam yanıma gelip." Duyduklarım doğru mu kızım." Dedi gözlerimin içine bakarak.

Başımı yere eğip." Doğru ama ben artık çok yoruldum baba her şey üstüme geliyordu vurulmam o adamın yıllarca bana şiddet uygulaması artık dayanamadım onu öldürmek istedim bir an kendimi öldürmek istedim ama yapamadım." Dedim akan gözyaşlarımla.

Babamın beni kendine çekip sarılması bir olmuştu titreyen ellerimle babama sarıldım .

" Güzel kızım , güçlü kızım benim hepsi benim yüzümden seni o gün kurtamam gerekiyordu özür dilerim ama geçen gün yaptığın şey yanlıştı biliyorsun dimi o adam sana zarar verebilirdi." Dedi benden ayrılıp.

Göz yaşlarımı silip saçımı öptü.

" Biliyorum yanlıştı özür dilerim." Dedim .

" Özür dileme güzel kızım her şey bitti Tuğrul ölmüş ama o adamın neden öldürdüğünü söylemiyor bir fikrin var mı." Dedi babam.

" Bir fikrim yok ." Dedim .

" Tamam sen git bugün hastaneye gitme." Dedi .

" Neden bugün cuma yarın tatil zaten." Dedim .

Saçımı okşayıp ." Annen seninle dışarda vakit geçirmek istiyordu o yüzden." Dedi .

Başımı sallayıp odadan çıktım .

***

YAZGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin