Derin bir nefes vererek, önce numarasını kaydettim sonra yine rezil olmamak için dua edip sohbetine girdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"0534*** adlı numara Avukat Barlas olarak değiştirildi"
Ben: Merhaba Barlas ve hanım demene gerek yok o tarz konuşmayı pek sevmiyorum da (23.01)
Gerçekten öyle konuşmayı pek sevmiyordum. Sadece işimde o tarz konuşurdum normal hayatımda da önüme gelene amca abi diye hitap ederdim.
Barlas bir süre sonra çevrim içi olmuştu.
Avukat Barlas: Peki Delfin (23.10)
Avukat Barlas: Daha yeni dediğim gibi yarın eğer boşsan mahkeme hakkında konuşmamız gerekiyor
Ben: Olur yarın herhangi bir işim yok
Avukat Barlas: Güzel, o zaman ben sana sabah gideceğimiz yerin adresini atarım
Ben: Saat kaçta olacaktı?
Avukat Barlas: Sabah bir duruşmam var, sana da uygunsa akşam beş gibi buluşuruz
Ben: Tamamdır o halde, iyi geceler
Avukat Barlas: Sana da iyi geceler
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Allahtan rezil olmamıştım. Hayır onca derdimin arasına bir de mahkeme eklenmişti. Tanımadığım bir adamla mahkemeye çıkmak beni biraz tedirgin ediyordu. Sonuç olarak uzun zamanlı avukatım değildi ve beni nasıl savunacağını bile bilmiyordum, bu yüzden de işler sarpa sarabilirdi.
Suçum yoktu ama ya hapse düşersem?
"Neyse yapacaklar listemde o da vardı"
Şizofren gibi sırıtarak kendi kendime mırıldandım ve yatağa iyice yayılıp yorgunlukla gözlerimi kapadım.
-------------------------------------------------
"Evet dedim ya Bulut, iki saate işim biter"
"Geç kalma sakın, bu dedikodular ayda yılda bir geliyor"
"Kaçırmam merak etme"
Telefonu kulağımda tutarken diğer elimle de giyeceğim kıyafetleri yatağımın üzerine atıyordum.
Bulut yarım saat önce aramıştı. Sabahtan beri bugün yapılacak olan mahalle arası toplanmaya kesinlikle yetişmemi tembihliyordu. O eğlenceyi tabiki de kaçıramazdım.
"Bebeğim ben şimdi kapatıyorum şu üstümü falan giyineceğim daha"
"Tamam ama gelmeyi unutma"
"Anladım dedim Bulut, kapatıyorum"
Birşey demesine fırsat vermeden telefonu yüzüne kapattım. Yatağın üzerine attığım kıyafetleri düzenlice kenara koyarak ıslak saçlarımı kuruladım. Saçlarım tamamen kuruyunca öyle bırakmaya karar verip makyaj masama geçtim.
Tam o sırada Barlas gideceğimiz yerin adresini atmıştı. Attığı adrese baktığımda sportif bir kafeydi. Onu onaylayan bir mesaj atarak makyajıma devam ettim.
Hafif sayılabilecek bir makyajın ardından üzerimde duran bornozu çıkartıp kıyafetlerimi giymeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
ChickLitTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...