Evde gergince oturmuş Bulut'u bekliyordum. Bugün ona Barlas ile aramızda olan çekimden bahsetmek için evime çağırmıştım. Aslında bu konuda biraz kararsız kalmıştım. Duygularımdan tam anlamıyla emin olarak ona açıklamak istesem de içimde tutmaktan artık patlayacaktım.
Oturma odasında koltuğa oturmuş önceden hazırladığım konuşmayı aklımdan tekrar ediyordum. Hadi ama, ilk defa sevdiğim çocuğu kardeşime anlatacaktım! Gergin olmam çok doğaldı.
Çalan kapı sesi ile ayağa kalkarak kapıya gittim ve derin bir nefes vererek kapıyı açtım.
"Kız çekil önümden, öldüm yorgunluktan"
Bulut beni ittirerek içeri girdiğinde bu normal hali olduğu için sadece göz devirmekle yetindim. Mutfağa giderek bir bardak su içti, sonra ise içtiği bardağa tekrar su koyarak oturma odasına geçti.
Arkasından onu takip ettiğimde sanki dağları taşları aşmış gibi kendini yorgunlukla koltuğa attı. Yanına oturdum ve kaşlarımı çattım.
"Bulut alt tarafı yan binadan bu binaya geldin. Görende zanneder ki üç kilometre yol yürümüşsün"
Cevap vermeden bana yan bir bakış attı ve getirdiği suyu yavaş yavaş içmeye başladı. Derin bir nefes vererek gözlerimi kapattım ve ağzımdan aniden,
"Barlas'tan hoşlanıyorum" cümlesi kaçıverdi.
Salak Delfin! Sen kağıt kağıt cümleleri boşuna mı ezberledin? Uzun bir konuşma ile yatıştıra yatıştıra anlatacaktım halbuki.
İlk birkaç saniye tepki gelmediğinde sıkıca kapattığım gözlerimi korkarak açarak Bulut'a baktım. Elindeki bardak hala ağzına dayalıyken şoka girdiği için tüm su yavaşça üzerine dökülüyordu.
Gözlerini ağır bir biçimde bana çevirerek birkaç saniye de öyle baktı. Hala elinde duran bardağı alarak orta sehpanın üzerine bıraktığım sırada Bulut büyük bir çığlık atmıştı. Onun çığlığından korkup bende çığlık attığımda Bulut hızla yerinden kalkıp beni de ayağa kaldırdı. Kollarımdan sarsmaya başladığında korkuyla ve şokla ona baktım. Kötü mü karşılayacaktı?
"Onu benim elimden nasıl alırsın hain karı, hani onunla ben evlenecektim?"
Ağzımı açacakken elini kaldırarak beni susturdu.
"Pembe panjurlu evimiz olacaktı bizim, ben evde oturup göt büyütürken o işe gidecekti"
Bulut büyük bir üzüntü ile konuştuğunda bir an tüm sözlerinin gerçek olduğunu sanıp korkarak kocaman olmuş gözlerle,
"N-ne?" dediğimde bu sefer kahkaha attı.
Hayır şizofren olduğunu biliyordum da bu kadarını da beklemezdim. Bulut yüksek desibelli kahkahasını attıktan sonra yanıma gelerek sıkıca sarıldı.
"Şaka yaptım kız korkma"
İçime su serpilirken bu sefer kaşlarım sinirle çatıldı. Omzuna bir tane geçirdiğimde acı ile inledi.
"Ödüm koptu gerizekalı"
Söylendiğim sırada Bulut tekrar gülmeye başladı. Göz devirerek sarılışına karşılık verdiğimde yaklaşık on saniye sonra Bulut,
"Bir dakika" diyerek benden ayrıldı ve büyümüş gözleri ile yüzüme baktı.
"NE DEMEK ONDAN HOŞLANIYORUM?"
Sinirli halimden çıkıp gergince gülümserken asıl anın şimdi geldiğini anlamıştım.
-------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
ChickLitTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...