"Bulut şuradaki çikolatayı uzatsana"
Gösterdiğim yere bakıp çikolatayı aldı ve bana verdi. Bulut ile oturmuş ayda yılda bir kere yaptığımız film gecesini yapıyorduk. Çoğunlukla benim evim boş olduğu için bende yapıyorduk ve bugün de onlardan biriydi.
Çikolatanın paketini açarak yarısını tek lokmada yediğimde Bulut aniden,
"Barlas ile sen ne çok yakışıyorsunuz lan" dediğinde yutmak üzere olduğum çikolata boğazımda kalmıştı.
Nefesim aniden kesildiğinde Bulut'un koluna vurup suyu işaret ettim. Sertçe sırtıma vurduktan sonra lokma boğazımdan mideme gitmişti. Uzattığı suyu da içtiğimde şimdi daha iyiydim.
"Alt tarafı bir şey dedim kız öldü resmen"
Kaşlarımı çatarak sinirle koluna vurdum.
"Sende salak saçma şeyler söyleme"
Kolunu benden kurtarıp biraz uzağıma oturdu ve umursamazca omuz silkti.
"Yalan mı yakışıyorsunuz bal gibi"
Kulaklarımın yandığını hissettiğimde halime karşı şaşırdım. Hava sıcak değildi neden kızarıyordum ki?
(Bu arada Delfin'in hiç sevgilisi olmadı, o yüzden salak mı yazmayın canım karakterime dmkdndm)
Üstümde olan pikeyi attım ve masaya bıraktığım cipsi geri elime aldım. Bol küfürlü film izleme merasiminden sonra Bulut'a baktığımda gözlerinin kapanmak üzere olduğunu gördüm. Saat 00:30 olduğundan ve filmi izlemekten olduğu yerde mayışmıştı. Onun bu haline gülümseyerek ayağa kalktım ve hafifçe yanağına vurdum daha sonra ise vurduğum yeri sıktım.
"Pişt uykucu kalk da yatağına yat hadi"
"Ha? Bitti mi film"
Gözlerini açarak uyku sersemi etrafına bakınca gülüp,
"Film vizyondan bile kalktı" diyerek kolundan tutup ayağa kaldırdım.
Bana ayak uydurarak ayağa kalktı. Onu odasına yani eskiden salon olan ama sonradan onun odası yaptığımız yere götürüp yatağına yatırdım. Direkt uyku pozisyonunu aldığında üzerine yorganını da serip ışığı kapattım ve odadan çıktım.
Kendi odama giderek yatağıma uzandım ama uykum gelmediği için telefonumu aldım. Bildirimlere bakarken hem gruptan hem de Barlas'tan mesaj geldiğini gördüm.
Gruptakileri boş verip Barlas'ın mesajına odaklandım. Resmen bana mesaj atmış. Kalbim gereksiz yere heyecan yaparken kendi kendime kaşlarımı çattım. Saçmalama kızım kendine gel! Alt tarafı bir mesaj atmış!
-Avukat Barlas
Nasılsın? (22.43)Yukarıdan okuduğum mesaj ile durdum. Neden bir andan böyle bir mesaj atmıştı ki. Neredeyse beş gündür görüşmemiştik belki merak etmiştir. Kendimi bu saçma düşünceye inandırarak sohbet kısmına girdiğimde çevrim içi olduğunu gördüm.
Ben: İyiyim, sen nasılsın? (00.39)
Attığım mesaja bir dakika sonra görüldü atması ile kaşlarımı çattım. Aktif olmasına rağmen bir dakika sonra mı bakıyordu?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Avukat Barlas: İyiyim
Ben: Yazdın ya bir sorun yok öyle değil mi?
Avukat Barlas: Hayır bir sorun yok seni merak ettim
Ben: Normal, beş gündür garip bir şekilde görüşmedik dnmdndmd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
ChickLitTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...