(Delfin'in piknikte giydiği kıyafet)
-Hafta Sonu (Pazar) Piknik Günü-
En son Yıldız Teyze de arabaya binince arabayı çalıştırdım. Bugün pikniğe gidecektik hep beraber. Yıldız Teyze yemekleri yapmıştı bense meşhur vişneli browniemi ve çekirdek, kola, abur cubur vs almıştım.
Normalde cumartesi yapacaktık ancak Orhan Amca iş yerinden izin alamadığı için bugüne kalmıştı. Yine de herşey şimdilik güzel ilerliyordu.
"Kızım maşallah araban pek güzelmiş hayırlı olsun"
Orhan Amca'nın beğentilye söyledikleri ile gülümsedim.
"Teşekkür ederim Amca"
"Artık bana da bir tane alırsınız baba"
Bulut kinaye ile konuştuktan sonra Orhan Amca'dan ensesine bir tokat yedi.
"Çalış da al eşşek sıpası, bak Delfin kızım nasıl da bileğinin hakkı ile çalışıp almış. Bir de sana anca benim paramı ye"
Bulut ensesini ovarken Orhan Amca yakınarak konuştuğunda Yıldız Teyze ile beraber kahkaha attık.
Onların bu hallerine alışmıştım. Bana aile yokluğu hissettirmemek adına bu şekilde davranıyorlardı. Bulut da her ne kadar yakınsa da o da benim yüzümü güldürmeye uğraşıyordu. En kötü zamanlarımda her zaman yanımda olmuşlardı. Onlara çok şey borçluydum.
Yolun geri kalanında kahkahalar eşliğinde sohbet ettik. Piknik alanına vardığımızda arabayı park edip içindekileri de alarak indik.
"Ay burası çok güzel değil mi Orhan?"
"Senin kadar olmasa da öyleymiş"
Yıldız Teyze utanırken biz yüzümüzü buruşturduk. İlkokul flörtleşmesi yapıyorlardı yıllardır.
"Baba bu iltifatın tarihi geçmedi mi sence"
"Sus sen kerata"
Orhan Amca Bulut'a bağırdığında bu sefer ben,
"Amca'm cidden geçti bu iltifat artık" dediğimde yüzü düştü.
"Öyle mi diyorsun kızım?"
Olumlu anlamda başımı sallayarak,
"Ben sana öğretirim biraz iltifat Amca üzülme" dedim.
Orhan Amca gülümsediğinde Bulut dehşete düşmüş gibi bakarak,
"Ben dediğimde bana niye küfür ettin o zaman baba?" diye sordu.
"Sen ile prensesim bir değil çünkü kerata, sus şimdi"
"Ama ba-"
"Şttt"
Orhan Amca elini dudağına koyup Bulut'u susturduğunda onun bu haline kahkaha attım. Yine de kıyamayarak kolumu omzuna atarak yanaklarını sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
चिक-लिटTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...