"Teyze ben gelmem oraya!"
"Ne demek gelmem Delfin?! Kadın bizi özel olarak davet etti diyorum ayıp olur"
Sinirli bir soluk bırakarak kendimi koltuğa attım. Sabahtan Yıldız Teyze bana gelerek kahvaltı etmiştik, akşama kadar sohbet ettikten sonra aniden Ahu Teyzelerle gideceğiz demesi ile oturmuş bir saattir kavga ediyorduk. Hayır ben kadının oğlundan hoşlanırken nasıl yüzüne bakarak rahatça konuşacaktım ki?
Ama Teyzem tutturmuştu bir kere, eğer gideceğiz derse oraya kesin giderdik ancak ben yine de şansımı zorlamaya devam ediyordum.
"Teyze lütfen, ben ne yapayım kadının evinde ya? Utanırım bir kere, nasıl konuşayım?"
Üzüntü ile yüzümü buruşturarak söylediklerim ile gözlerini devirerek kolumdan tuttu ve beni oturduğum yerden kaldırdı.
"Çok fazla konuşma ve üzerini giyin bende gideceğim şimdi, sadece yarım saat veriyorum hazırlanman için yoksa seni şu halinle oraya sokarım. Kapıyı çaldığım zaman hazır ol ve şık giyin"
Tehdidi ile üzerime bakınca winxli pijamamla bakıştım bir süre. Eğer Teyzemi tanıyorsam dediğini kesinlikle yapardı ve ben bu pijamalar ile o eve girerek rezil olmak için henüz çok gençtim.
Oflayarak kafamı kaldırdığımda Teyzemin ölümcül bakışları ile sevimli bir şekilde gülümsemeye çalıştım ve koşarcasına odama gittim. Dolabımı açtığımda bir süre ne giymem gerektiğine baktım. Elbise giysem çok mu resmi olurdu acaba? Akşam yemeğine davetli olduğumuz için teyzem şık giyin demişti. Ne giyeceğimi bilmediğim için önce saçımı ve makyajımı yapmaya karar verdim.
Çok özenmeden saçımı düzleştirerek açık bıraktım. Makyajımı da sade ama şık olacak şekilde yaptıktan sonra dudağıma kahverengi tonlarında bir ruj sürdüm.
Tekrar dolabın karşısına geçtiğimde bir süre sonra etek-üst takımlarımdan birini aldım sade ve şıktı bence.
(İsterseniz farklı bir şey düşünebilirsiniz)
Ahu Teyze'nin evi tek katlı bir ev olduğu için bu kıyafetler de fazla abartı değildi. Sonuçta gelecekteki kaynanamın gözüne güzel gözükmeliydim değil mi? Kendi içimde düşündüğüm şeyle güldüm. Dışarıdan biri beni görseydi eğer kesinlikle şizofren zannederdi.
Üzerimi hızlıca giyindikten sonra takılarımı taktım. Yıldız Teyze birazdan buraya gelirdi. Ayağıma topuklularımı giydikten sonra çantamı da hazırladım. En son parfümümü sıkarken kapı çalmıştı. Alel acele telefonumu da alarak odamdan çıktım ve kapıyı açtım.
Anahtarı alarak kapıyı açtığımda karşımda hazırlanmış Yıldız Teyze'ye baktım. Siyah ince penyesinin altına uzun aynı siyah bir etek giymişti. Ayağında ise fazla uzun olmayan bir topuklu vardı. Siyah saçlarını da açık bırakarak dalgalandırmıştı. Islık çaldığım zaman güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
ChickLitTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...