Heyecandan doğru dürüst uyuyamadığım günün sabahına kalktığımda yüzümde aptal bir sırıtış vardı. Hızla yataktan inerek önce banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Daha sonra ise kendime küçük bir kahvaltı sofrası hazırladım.
Saat şuan 12.00'dı ve ben daha yeni kahvaltı ediyordum çünkü salak gibi sabahtandır yatağımın içinde heyecandan bir o tarafa bir bu tarafa dönmekten saati unutmuştum.
Kahvaltımı güzelce ettim ve tekrar odama geçtim. Odama geldiğimde derin bir nefes verdim, herşeyden önce bir duş alsam iyiydi. Kendi içimde sunduğum fikri onaylayarak cebimdeki telefonu yatağa fırlattım ve banyoya doğru ilerledim. Suyu ayarlayarak üzerimdeki kıyafetleri tek tek çıkarttım. Ilık olan suyun altına kendimi atarak iyice yıkandım.
Tahmini yirmi dakika sonra banyodan çıktığımda üzerime bornozumu geçirdim ve odama döndüm. Dolabımın karşısına geçerek kararsızca içine baktım. Gözüm odada bulunan pencereye kaydığında biraz düşündüm. Aslında bugün hava sıcaktı, o yüzden ona göre giyinebilirdim.
En son karar kıldığım kıyafetlerimi yatağımın üzerine bırakarak odamda bununan küçük makyaj masasına oturdum. Öncelikle saçımı iyice kuruttum ve ensemde sıkı bir topuz yaptım. İyi göründüğüne kanaat kıldıktan sonra telefonumdan saate baktım.
Gördüğüm rakamlar ile gözlerim büyürken biraz daha acele etmeye başladım. Banyo kıyafet derken saat çoktan 13.16 olmuştu.
Hızlı bir şekilde makyajımı da yaptıktan sonra kıyafetlerime bulaşmaması için rujumu sona sakladım. Hemen kıyafetlerimi üzerime geçirerek pantolonuma bir kemer taktım. Hızlıca takılarımı da takarken masanın üzerindeki telefonum titremişti.
Avukat Barlas
Yarım saate oradayım
Mesajına karşılık tamam yazdığım zaman elimi biraz daha hızlı tuttum. Takılarımı taktım ve köşede duran siyah topuklularımı ayağıma geçirdim. Her ne kadar ayağımın ağrıyacağını tahmin etsem de güzel durması daha önemliydi.
Son kalan rujumu sürdüm ve biraz parfüm sıktım. Çanta alarak kendime yük yapmamak için kredi kartımı telefon kılıfımın arkasına koydum. En son aynadan kendime baktığımda memnuniyet ile dudağım kıvrıldı. Sırtımdaki ve boynumdaki dövmeler kendini açıkça belli ediyordu ve bu çok hoş durmuştu.Hazırlanmam bittiğinde Barlas'da gelmiş olduğuna dair bir mesaj atmıştı. Heyecanla karışık derin bir nefes verdim ve son kez kendime baktıktan sonra evden çıktım. Kapıyı kitleyerek binadan da çıktığımda karşımda Barlas, arabasına yaslanmış bir şekilde kucağındaki kız kardeşi ile oynuyordu. Yanlarına geldiğimi fark ettiklerinde ikiside gülmeyi kesmiş bana odaklanmışlardı.
Gerginlikle gülümseyerek yanlarına ulaştığımda Barlas ağzı aralanmış bir halde bana bakıyordu. Onun bu haline bakarak daha fazla gülümsedim ve bende onu inceledim. Beyaz kumaş pantolonunun üzerine lacivert bir kazak giymişti. Ellerine de birkaç yüzük takarak güzel bir görünüm kazandırmıştı. Ona baktığımda göz göze geldik, bir anda ikimizde,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
ChickLitTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...