6.bölüm

48 8 4
                                    

(Multimedya da Delfin'in aldığı araba var)

-Bir ay sonra-

"İnanmıyorum ya hala"

Elimde tuttuğum bebeğimin anahtarını tekrar inceledim.

"Başardım"

Mest olmuş şekilde anahtara bakmayı bırakıp bu sefer arabaya baktım. Yarım saat önce arabayı almıştım ve heyecandan daha içine bile bakmayı unutmuştum. Yanına giderek ellerimi üzerine koyarak yavaşça okşadım.

"Bulut şuna bak"

"Oğlum çok iyi lan"

İkimizde arabaya hayran bakışları atıyorduk. Üç yıldır hayalini kurduğum araba şuan karşımdaydı. Sevinçle yerimde tepindim ve kapıyı tutarak,

"Bismillahirrahmanirrahim" diyerek açtım.

Gözlerim hayranlıkla büyürken Bulut da diğer tarafın kapısını açarak içine oturdu.

"Bizim evin koltuğundan daha rahat bu araba"

"Ağlayacağım Bulut çok güzel bu"

Şoför koltuğuna oturarak elimi direksiyona koydum. Yavaşça elimdeki anahtarı arabayı takarak çalışmasını sağladım. Çıkan ses ile heyecanla çığlık attım.

"BULUT ŞU SESE BAK"

Bulut halime kahkaha atarak kemerini takmaya çalıştı.

"Hadi iki tur atalım şu bebekle"

Heyecanla ona bakarak başımı olmlu anlamda sallayarak anahtarı tekrar çevirdim ve bu sefer gerçekten sürmeye başladım. Ehliyetimi geçen sene almıştım zaten.

Heyecanla arabayla müzik eşliğinde birkaç saat gezindik. Eve geldiğimizde arabayı otoparka park ettim. Özenerek kapısını kapatarak koşup Bulut'a sarıldım.

"Sonunda aldım ya şunu ölsemde gam yemem"

Bulut kısıkça kahkaha atarak kollarını belime sardı.

"Öyle deme salak"

Heyecandan dolan gözlerimle geriye çekildim.

"Küçüklük hayalimdi bu benim sen, Yıldız teyzeler ve annemlerle gezecektik beraber piknik yapacaktık hatta"

Gözümden bir damla yaş düşünce gülümsemeye çalışarak sildim.

"Öyle deme kardeşim hala beraber gidebiliriz pikniğe, bunları atlatmadık mı biz seninle hmm?"

"Öyle Bulut'um ama yinede bir eksiklik var kalbimde"

"Oy yerim seni ben"

Bana tekrar sarılarak sırtımı ovaladı. Gözümdeki yaşları silerek ona karşılık verdim. Bir süre sonra geri çekilerek gülümsemeye çalıştım ve kolumu omzuna attım. Eğer konuyu kapatmazsam sonu sümüklü peçetelerle bitecekti.

"Hadi aslan parçası bugün sizdeyim"

"Hay hay efendim"

Konuyu kapatmak istediğimi anladığı için çok üstelemedi. Sohbet ede ede evlerinin önüne geldik. Binadan içeri girerek dairenin önünde durunca Bulut cebinden anahtarı çıkartıp kapıyı açtı.

Berber içeri girdiğimizde Yıldız Teyze beni görünce gülümseyerek ayağa kalktı ve yanımda duran Bulut'u iterek bana sarıldı.

"Benim güzeller güzeli kızım gelmiş"

"Anne ben neyim ama burada?"

Bulut yakınarak konuştuğunda gülerek ona dil çıkartıp Yıldız Teyze'ye sarıldım.

Beklenmedik AvukatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin