14.bölüm

22 6 0
                                    

Esneyerek uyandığımda ayılmak amacıyla bir süre boyunca boş boş duvara baktım. Artık beynimi kullanacağım kadar ayıldığımda yatakta doğrulup ayaklarımı sarkıttım. Tekrar esnemeye başladığımda ellerim ile gözlerimi ovuşturdum ve yataktan kalkıp banyoya gittim.

Aynadan kendimi görünce irkilip,

"Tövbe bismillah" diye mırıldandım.

Dün çıkarmaya üşendiğim maskaram ve topuzdan eser kalmamış bir saç ile cadılara benziyordum. Korktuğum bu halime şizofren edasıyla gülüp elimi yüzümü yıkadım ve saçımı daha düzgün bir topuza çevirdim. Dişlerimi de fırçaladığımda banyodan çıkıp yemek yemek için mutfağa gittim.

Buzdolabını açarak ne var diye baktım. Kenarda duran kıymayı gördüğümde canım köfte çekmişti. Kıymayı çıkardım, yanına birkaç tane de patates aldığımda telefonumdan müzik açıp yemeği yapmaya başladım.

"Yaydan çıkan ok geri dönemez, kimse kararımı değiştiremez, ben daha başka ne söyleyeyim, mesajımı almıştır o.."

Hadise'ye eşlik ederken bir yandan da doğradığım patatesleri tavaya attım. Kıymayı bir kaba koyarak iç mazemelerini ekledim ve yoğurmaya başladım.

Ben bunları yaparken bir sonra çalan şarkı ile gülümseyerek eşlik ettim.

"Yanım çok kalabalık senin gelmiyor bağır, müzik son ses, bangır bangır.."

Yarım saat sonra kahvaltım hazır olduğunda dolapta olan meyve suyunu da çıkartıp bir bardağa koydum. Aslında çay seviyordum ve yapabilirdim ancak üşenmiştim.

Sandalyeyi çekerek masaya oturdum ve telefonumdan bir film açarak yemeğimi yemeye başladım. Tek başıma olduğum için yemek yerken canım sıkılıyordu. Yemeğimi yedikten sonra kalktım ve masayı toparlayarak bulaşıkları yıkadım.

Oturma odasına geçip kendimi koltuğa attım. Telefonumu alarak bizimkileri aradım çünkü canım sıkılmıştı. Topluca grup araması yaptığımda Bulut harici diğer üçü cevaplamıştı.

"Nabersiniz gençler"

"İyiyiz aşkım sen nasılsın"

Konuşan Selen ile diğerleri de onu onaylayan mırıltılar çıkarttı.

"Bende iyiyim"

"Hayret Bulut girmemiş"

Ayşe'nin söylediği cümleye Murat cevap verdi.

"O salak daha uyanmamıştır ki"

Bu dediği üzerine hepimiz kahkaha attık. Biraz havadan sudan konuştuktan sonra asıl meseleyi açtım.

"Aşklarım beni dinleyin şimdi, bizim lise zamanında hep gittiğimiz küçük bir restorant varya onu hatırlıyor musunuz?"

"Ay evet"

"Evet unutur muyuz"

"Evet ya"

Hep bir ağızdan beni onayladıklarında sözlerime devam ettim.

"Ha işte ben diyorum ki bugün oraya topluca bir gidelim"

Ayşe ve Selen sevinçle kabul edince Murat,

"Benim bugün Barlas'a sözüm vardı ama" dediğinde gözlerim büyüdü.

"O da gelsin birşey olmaz"

Ayşe'nin umursamazca dedikleri ile panikle reddedecekken Selen,

"Evet ve çok yakışıklı adam" dediğinde içimde sebepsizce bir duygu yayıldı.

Beklenmedik AvukatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin