5.bölüm

53 9 4
                                    

(Baştan şunu belirtmek istiyorum, mahkemede ne yapılacağına dair hakkında en ufak bir fikrim yok yani olaylar tamamen benim fikrimce yazılmıştır. Burayı okuyarak bölümü okuyun lütfen)

"Bir hafta sonra"

-Mahkeme Günü-

Gerginlikle dudağımı dişledim. Ne yapacağım konusunda en ufak bir fikrim yoktu. Derin bir nefes vererek sakin olmaya çalıştım. Allah ne verdiyse girip çıkacaktık.

Şuan tek başıma duruşma salonunun karşısında oturuyordum. Çapraz koltuğumda ise nemrut kadın ile şerefsiz adam oturmuşlardı.

Daha Barlas gelmemişti ve bu benim korkumu an ve an çoğaltıyordu. Gözümü kapatarak dua etmeye başladığımda adım sesleri duydum. Kapattığım gözlerimi hızla geri açıp baktığımda Barlas gelmişti.

Rahat bir nefes verdim. Yanıma yaklaştığında özür diler tonda,

"Kameralarda bir hata oluştu ondan geciktim" dedi. Umursamaz bir tonda,

"Sorun değil ya" dedim.

Bok sorun değildi, sabahtandır korkudan oturduğum sandalyeye girmiştim. Bana yan bir bakış atıp yanımdaki sandalyeye oturdu. Sessizce sıramızın gelmesini bekledik. Yarım saat kadar sonra içerden bir anons sesi geldi.

"Davalı Delfin Kiraz Işık ve davacı Zümrüt Yılmaz duruşma salonuna bekleniyorsunuz"

Çaprazımızda oturan kadın ve adam hemen kalkıp içeri girdiler. Korku ile bende ayağa kalktığımda Barlas kolumu tuttu. Bakışlarım ona döndüğünde güven verircesine gülümsedi.

"Merak etme suçlu sen değilsin, girdiğimiz gibi çıkacağız oradan bana güven sadece"

Bir şey demeden sadece gülümsedim ve başımı olumlu anlamda salladım. İkimiz beraber duruşma salonuna girdik. Barlas kendi yerine geçince bende bana gösterilen sandalyeye oturdum. Stres ile parmaklarımla oynarken hakim amca bir kaç gereksiz şey söyledi.

Sabırla sözlerini bitirmesini bekledikten sonra sıra şerefsiz adamın savunmasına gelmişti.

"Evet Kenan Bey sizi dinliyorum"

Demek adı Kenan'mış tam şerefsiz ismi.

"Hakim bey ben normal bir şekilde evime doğru gidiyordum ama bu arkada oturan kız aniden bana saldırdı. Ne olduğunu anlamadan hastanede gözümü açtım"

"Evet sayın Hakim, müvekkilim malesef ki bu konuda mağdur taraf oluyor. Zamane gençleri yüzünden hastaneye kaldırıldı üstelik"

Kaşlarım çatılırken elim sinirle yumruk halini aldı. Tam ağzımı açarak küfür edecekken Barlas'ın uyarı dolu bakışları ile kelimelerimi yutmaya çalıştım. Hakim amca önündeki kağıda bir kaç birşey yazdı.

"Anladım"

Ben Kenan denen şerefsize nefretle bakarken hakim amca konuşmaya devam etti. Birkaç soru ardından bu sefer sıra bana geldi.

"Anlat kızım bir de senden dinleyelim"

"Hakim bey amca yemin ederim benim suçum yok. Yoldan geçerken alkollü bir şekilde bana yaklaştı sonra ağza alınmayacak kelimeler sarf edince kendimi korumak amaçlı şişeyi kafasında kırdım"

Hakim amca şok olmuş gibi bana baktıktan sonra hafifçe boğazını temizledi.

"Her iki sanığın da ifadelerini göz önünde bulundurursak ikisi de birbirinden farklı oluyor"

Barlas söz hakkı almak için elini kaldırdığında hakim amca onu onayladı.

"Hakim bey öncelikle benim müvekkilim haklı, bana inanmıyorsanız eğer elimde bunu kanıtlamak için o zamana ait bir kamera görüntüsü var. İsterseniz açalım?"

Beklenmedik AvukatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin