"Bulut gel de bizimkilerle bir dışarı çıkalım, çok sıkıldım"
Hafta sonu olduğu için Selen ve Ayşe'nin okulları tatildi. Murat zaten geçen sene okulunu bitirmişti ve çalışıyordu.
"Tamam sen aşağıya in ben beş dakikaya geliyorum"
Onu onaylayarak apartmandan çıkmak için merdivenleri inmeye başladım. Sabah Yıldız Teyze'nin çağırması ile onlara kahvaltı için gelmiştim. Şimdi ise canım sıkıldığından dolayı hep beraber bir yerlere gitmek istiyordum.
Apartmandan çıktığımda beşimizin de olduğu whatsapp gurubundan sesli arama yaptım. Tek tek aramakla uğraşamazdım şimdi.
Bulut dışında diğer üçü aramayı yanıtladı.
"Nabersiniz aşkolarım"
Neşeli sesim ile konuştuğumda kıkırdadılar.
"İyiyiz bebek sen nasılsın? Hem sen bizi ararmıydın ya?"
Murat'ın kinayeli sesi ile burun kırşıtırdım. Tamam belki ayda yılda bir arıyordum ama o da neredeyse her gün birbirimizi gördüğümüz içindi.
"Aşk olsun ben öyle biri miyim? Alındım gücendim vallahi"
"Hadi hadi yedik, söyle bakalım ne işin düştü de aradın bizi?"
Selen sorusunu sorarken bende kaldırım taşına oturdum.
"Gezelim dedim biraz, hadi hazırlanın beş dakikaya kapınızdayım. Arabam var malum"
Egolanarak söylediklerim ile hepsinin göz devirdiğine yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.
"Nereye gideceğiz"
"Onu bende bilmiyorum Ayşe'm rüzgar bizi nereye götürürse"
"O zaman ben kapattım anca hazırlanırım"
Selen yüzümüze kapattığında hiç birimiz aldırış etmedik çünkü her seferinde bunu yapıyordu.
"Sizde hazırlanın beş dakikaya oradayım haberiniz olsun" diyerek bende kapattım.
Telefonu kapattığımda Bulut da binadan çıkıp yanıma gelmişti.
"Hadi gidelim"
Onu onaylayarak arabaya bindik ve ilk yani en yakın olan Murat'ın evine gittik. Beş dakikanın ardından evinin önüne geldiğimizde çoktan çıkmış kapının önüne bekliyordu. Zaten Murat'ın hazırlanması iki dakikaydı. Her zamanki eşofman tişört kombinini giymişti.
Bulut önde oturduğu için arkaya oturarak ıslık çaldı. Onun bu haline sırıttım.
"Şu bebeğe bak be, zevkin de benimki gibi mükemmel Delfo"
Gülümseyerek ona bakıp öpücük attım.
"Sağol aşkım"
O hala arabayı överken ben çoktan Ayşe'nin evine gelmiştim. Bir iki defa kornaya bastığımda Ayşe ile beraber balkondan bir iki kadın daha çıktı. Onlar merakla arabaya bakarken Ayşe eli ile geliyorum yaptı.
"Nurdan baksana şu arabaya maşallah ne güzel"
"Gördüm kız, acaba Ayşe'nin sevgilisi mi var da almaya geldi? Baksana arabaya pahalı gibi duruyor"
Teyzelerin kendi aralarında çıkardığı küçük dedikodu ile göz devirip camı açtım ve yukarı doğru baktım. Eğer ben olduğumu görmezlerse Ayşe hakkında bir sürü saçma sapan dedikodu çıkartıcaklardı.
"Nasılsınız hanımlar"
Kadınlar arabanın camından sarkan bana baktıklarında konuştukları konuya son verip bana gülümsediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Avukat
ChickLitTesadüfen tanıdığı ve ona yardımcı olan avukatın, hayatının tam merkezine oturacağını nerden bilebilirdi Delfin. --------------------------- "Avukatın var mı? Avukat olmadan mahkemeye çıkamazsın" Gözlerimi devirdim tekrardan. "Hayır yok" Bir iki d...